În data de 27 octombrie 2012, 11:45, Michael Häckel
<michael.haec...@web.de> a scris:

> Ce facem cu traseele montane? Acum avem:
> Refugiul Lucaciasa - Vârful Toroiaga
> Apa Rosie - Vf. Sandru Mare
> Slanic Moldova - Culmea Caprioarei - Poiana Stanii - Vf Sandru Mare
> Varful Retezat - Șaua Vârful Mare
>
> Variantele sunt: Vârful,  Vf., Vf, Varful

Toate aceste variante ale lui „vârf” sunt deja prinse de filtrele
actuale și vor fi eliminate. În consecință, se vor transforma în:

Refugiul Lucaciasa - Toroiaga
Apa Rosie - Sandru Mare
Slanic Moldova - Culmea Caprioarei - Poiana Stanii - Sandru Mare
Retezat - Șaua Vârful Mare

Eu zic că e rezonabil.

> Și avem
> Valea Rea - Cabana Pietrele (slab marcat)
> dar acolo "valea" este valea râului.

Am spus și repet, nu se va elimina „Valea”/„Culmea”/„Piscul” și
variantele lor pentru că filtrul va fi:

natural=peak ȘI name='<varianta_varf> bla'

și se va transforma în:

natural=peak name='bla'

> În afacerea aceasta România nu urmează regula internatională în OSM care este
> că numele nu este o descriere. Dar înțeleg că cel mai mulți trasee nu au nume.

Nu-i vina noastră că unele vârfuri se numesc „Șaua X” sau „Piscul Y”,
așa se numesc, pur și simplu.
Ce vorbim aici e eliminarea variantelor lui „vârful” dacă apar
explicit în nume pentru natual=peak

--
Regards,
EddyP