> Só é unha broma Leandro, xogando coa linguaxe xurídica que iniciou Marce. O
> que quero dicir é que todo o que se está a comentar non cae en saco roto e
> que eu tamén penso dar a miña opinión.

E iso que só sei algo de instancias e actas!!, destas de cando estiben
na AA.VV. e de aquelas por enviar escritos aos de costas e estradas,
que parece que non quixeran facer outra cousa que estragar os activos
da casa.

[OFF-TOPIC] Falando de costas e estradas: Sabedes que estou ata os
collóns dos funcionarios, da súa soberbia, de que non teñan ninguén
asuma ningunha responsabilidade e do silencio administrativo?

Responderlle a