Re: [Legacy-Nederlands] L9

2018-02-04 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
isterenmorgen weer tevreden met 8 en titalpagina’s print ik met 7.5. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens CMJ (Kees) Pleeging Verzonden: zondag 4 februari 2018 10:48 Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com Onderwerp: Re: [Leg

Re: [Legacy-Nederlands] L9

2018-02-04 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
rmalom...@home.nl <http://www.limburgemigrant.nl/> www.limburgemigrant.nl Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Marjolijne Verzonden: zondag 4 februari 2018 15:24 Aan: 'Dutch User List' <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re:

Re: [Legacy-Nederlands] L9

2018-02-04 Berichten over hetzelfde onderwerp CMJ (Kees) Pleeging
Hi Marjolijne, Dit is alleen mogelijk als je L9 op een andere PC installeert en daar uittest. Wat je wel zou kunnen doen is het volgende: 1. Stel al je L8 familiebestanden veilig (b.v. aparte backup directory, of externe schijf) 2. Installeer L9 en test deze uit met een bestand. Dit kan heel

Re: [Legacy-Nederlands] Voorouderrapport van verschillende personen

2018-02-01 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
rapport opties het aantal generaties beperkt.   m.vr.gr.Ton van Heusden Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Pierre Debecker Verzonden: woensdag 31 januari 2018 22:16 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Voorouderrapport van verschille

Re: [Legacy-Nederlands] Voorouderrapport van verschillende personen

2018-02-01 Berichten over hetzelfde onderwerp Pierre Debecker
neraties beperkt. > > > > m.vr.gr. > > Ton van Heusden > > > > *Van:* Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] > *Namens *Pierre Debecker > *Verzonden:* woensdag 31 januari 2018 22:16 > *Aan:* Dutch User List > *Onderwerp:* Re: [Legac

Re: [Legacy-Nederlands] Voorouderrapport van verschillende personen

2018-02-01 Berichten over hetzelfde onderwerp Ton van Heusden
aantal generaties beperkt. m.vr.gr. Ton van Heusden Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Pierre Debecker Verzonden: woensdag 31 januari 2018 22:16 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Voorouderrapport van verschillende

Re: [Legacy-Nederlands] Hoe kan ik een lijst maken van alle personen 'Private'

2018-02-01 Berichten over hetzelfde onderwerp Ton van Heusden
https://www.openoffice.org/porting/mac/ Hierin zit volgens mij ook een access programma en het is gratis J Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Michael@Pantlin Verzonden: woensdag 31 januari 2018 20:53 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy

Re: [Legacy-Nederlands] Voorouderrapport van verschillende personen

2018-01-31 Berichten over hetzelfde onderwerp Pierre Debecker
Dank je Ton, dit is al een grote stap. Als ik het bestand aanvul met de voorouders van mijn echtgenote, van mijn moeder of mijn grootmoeder (aan vaders kant), gaan die dan ook meegenomen worden? Ik ga dat direct testen. Groetjes Pierre Debecker Op 31 januari 2018 om 19:44 schreef Ton van Heusden

Re: [Legacy-Nederlands] Hoe kan ik een lijst maken van alle personen 'Private'

2018-01-31 Berichten over hetzelfde onderwerp Michael@Pantlin
Bedankt voor de snelle respons en oplossing. Ik draai Legacy op een Apple iMac waar ik een klein Windows partitie heb. Ik denk niet dat ik MSACCESS heb, maar misschien is er een Mac equivalent. Ik ga kijken. +31 6 29002445 michael.b.pantlin www.pantlin.nl > Op 31 jan. 2018 om 20:39 heeft

Re: [Legacy-Nederlands] Hoe kan ik een lijst maken van alle personen 'Private'

2018-01-31 Berichten over hetzelfde onderwerp Ton van Heusden
Een snelle oplossing: Je bestand is een MSAccess bestand en kun met MS ACCess openen. Er is een tabel genaamd tblIR met daarin een kolom genaamd Private. Selecteer in de kolom alle records met een waarde ongelijk 0. Je houdt de personen over die je private hebt gemaakt. Wijzig alle waarden in de

Re: [Legacy-Nederlands] L9

2018-01-31 Berichten over hetzelfde onderwerp Rob Hubert
Marjolijne, Dat kan je aangeven bij de installatie. Ik zou voor de zekerheid ook een andere directory maken voor de data van L9, dan speel je het helemaal safe. Vr. groet, Rob Hubert Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Marjolijne

Re: [Legacy-Nederlands] Voorouderrapport van verschillende personen

2018-01-31 Berichten over hetzelfde onderwerp Ton van Heusden
Pierre, Ik schrijf hier gebaseerd op Legacy 8. Misschien dat in 9 meer mogelijk is. Om een voorouder rapport te maken van jou EN je vrouw is vrij eenvoudig. Als je kinderen heb, kies dan een kind en zo krijg je via dat kind een rapport voor jullie beiden. Heb je geen kinderen, zou ik

Re: [Legacy-Nederlands] L9

2018-01-31 Berichten over hetzelfde onderwerp ba...@kpnplanet.nl
in een aparte directory bestand zetten met als voorbeeld dir.legacy9nieuw/Verzonden vanaf mijn Huawei mobiele telefoon Oorspronkelijk bericht Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] L9Van: Irma Lommen - Salden <irmalom...@home.nl>Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacy

Re: [Legacy-Nederlands] L9

2018-01-31 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Precies zoals je voorsteld Groetjes  Irma Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone. Oorspronkelijk bericht Van: Marjolijne Datum: 31-01-18 18:16 (GMT+01:00) Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com Onderwerp: [Legacy-Nederlands] L9 Beste mensen, Ik

Re: [Legacy-Nederlands] Printenvan 'Nakomelingen'

2017-12-21 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Misschien de instellingen niet goed staan? Maar een idee! Gr, Irma Irma Lommen – Salden irmalom...@home.nl www.limburgemigrant.nl Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens A

Re: [Legacy-Nederlands] onwettige kinderen

2017-12-14 Berichten over hetzelfde onderwerp Pieter Kerstens
Op 14.dec.2017 om 21:28 schreef Huib Westerbeke: Beste Pieter, Hoe kun je in vredesnaam onderzoeken wie de werkelijke vader was? Met vriendelijke groet, Huib Op 14 dec. 2017, om 21:22 heeft Pieter de Boer het volgende geschreven: Ja prima, maar het vraagt om

Re: [Legacy-Nederlands] onwettige kinderen

2017-12-14 Berichten over hetzelfde onderwerp Pieter de Boer
[mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] *Namens *Marjolijne *Verzonden:* donderdag 14 december 2017 13:54 *Aan:* 'Dutch User List' *Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] onwettige kinderen Wim, Dat kan je wel doen maar als je later een huwelijk vindt en daar staat (zoals in mijn

Re: [Legacy-Nederlands] onwettige kinderen

2017-12-14 Berichten over hetzelfde onderwerp Gerrit Knake
List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] onwettige kinderen Wim, Dat kan je wel doen maar als je later een huwelijk vindt en daar staat (zoals in mijn voorbeeld) Grietje Kersten kan je haar niet vinden of je moet op alias zoeken. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy

Re: [Legacy-Nederlands] onwettige kinderen

2017-12-14 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
kiezen welke naam als voorkeur moet worden weergegeven. gr, Wim From: Marjolijne Sent: Thursday, December 14, 2017 10:12 AM To: 'Dutch User List' Subject: Re: [Legacy-Nederlands] onwettige kinderen Gerrit, Het kind geef ik de naam van de vader zeg Grietje Kersten. Ik maak een feit aan

Re: [Legacy-Nederlands] is legacy 9 goed om te istalleren en is dit in het Nederlands

2017-12-14 Berichten over hetzelfde onderwerp N.M.Verweij
Ik gebruik versie 9 al meer dan een half jaar en heb tot op heden nog geen problemen gehad. Nico Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Irma Lommen - Salden Verzonden: donderdag 14 december 2017 10:34 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy

Re: [Legacy-Nederlands] is legacy 9 goed om te istalleren en is dit in het Nederlands

2017-12-14 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
Hilaire, Ik doe dat nog niet. Nog teveel onvolkomenheden. Laat ze eerst nog maar een jaartje testen. Marjolijne -Oorspronkelijk bericht- Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Hilaire Van Den Abeele Verzonden: donderdag 14 december 2017 07:58

Re: [Legacy-Nederlands] onwettige kinderen

2017-12-14 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
het huwelijk vermeld ik bij de notities Akte 30; wettiging 1 kind. Zo duidelijk? Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Gerrit Knake Verzonden: woensdag 13 december 2017 20:01 Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands

Re: [Legacy-Nederlands] onwettige kinderen

2017-12-13 Berichten over hetzelfde onderwerp Gerrit Knake
vermeld dat er een kind is gewettigd. groet, Gerrit Knake. Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Marjolijne Verzonden: woensdag 13 december 2017 18:14 Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] onwettige kinderen Deze vraag

Re: [Legacy-Nederlands] onwettige kinderen

2017-12-13 Berichten over hetzelfde onderwerp h . onghena
een moeilijke zaak. Dank Harry Onghena Van: "Dirk JW Detmar" <dirk.det...@djw-detmar.nl> Aan: "legacy-nederlands" <legacy-nederlands@legacyusers.com> Verzonden: Woensdag 13 december 2017 18:28:39 Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] onwettige kinderen

Re: [Legacy-Nederlands] onwettige kinderen

2017-12-13 Berichten over hetzelfde onderwerp Dirk JW Detmar
Marjolijne, Zo doe ik dat ook. Lijkt me de juiste optie. Groet, -- Dirk JW Detmar phone: +55 68 981254397 address: R. Lincoln F. Guimarães, 120 Cond. São Cristovão Park, blc. Orquídea, apt. 203 Santa Isabel, CEP: 64053-240 Teresina,

Re: [Legacy-Nederlands] onwettige kinderen

2017-12-13 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
Deze vraag is al vaker langsgekomen. Ik voer het kind in met de naam waar hij/zij later mee door het leven gaat maar maar bij het kind een feit aan geboorte. Bij beschijving zet ik de naam uit de geboorteakte. Daarna maak ik een feit aan gewettigd en bij beschrijving wederom, daarna de

Re: [Legacy-Nederlands] onwettige kinderen

2017-12-13 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
Dit kun je doen door kind los te koppelen van ouders. Daarna door alleen aan aan de moeder te koppelen. Gr. Wim From: h.ongh...@telenet.be Sent: Wednesday, December 13, 2017 3:31 PM To: legacy-nederlands Subject: [Legacy-Nederlands] onwettige kinderen Hallo, Hoe kan ik een onwettig kind

Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-05 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
Hi allemaal Ik heb zojuist een bericht naar Legay gestuurd over de fout. Ook het draaien onder comptabiliteit Windows 8 gaf geen resultaat. Hou jullie op de hoogte. Gr Wim From: N.M.Verweij Sent: Monday, December 4, 2017 8:25 PM To: 'Dutch User List' Subject: Re: [Legacy-Nederlands

Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-05 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
rk JW Detmar Verzonden: dinsdag 5 december 2017 13:11 Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport LS, Ondertussen L-9 geinstalleerd en die doet ook niets op mijn PC. Dit betekent een voorlopig einde van mijn genealogie. Griet,

Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-05 Berichten over hetzelfde onderwerp Dirk JW Detmar
maandag 4 december 2017 19:28 *Aan:* Dutch User List *Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email_source=link_campaign=sig-email_content=emailclient> Virusvrij. www.avast.com <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=e

Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-05 Berichten over hetzelfde onderwerp Dirk JW Detmar
s [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] *Namens *Wim Foederer *Verzonden:* maandag 4 december 2017 19:28 *Aan:* Dutch User List *Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email_source=link_campaign=sig-email_content=emailcli

Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-04 Berichten over hetzelfde onderwerp N.M.Verweij
zou dit verder onderzoeken. Misschien dat je dit eens kan proberen. Nico Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Wim Foederer Verzonden: maandag 4 december 2017 19:28 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-04 Berichten over hetzelfde onderwerp Wim Foederer
, Wim From: W. Foederer Sent: Monday, December 4, 2017 11:58 AM To: Dutch User List Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport Allen bedankt voor de informatie. Dit bracht mij tot de conclusie dat et een software fout moest zijn. Na verwijderen en op nieuw installeren werkt het ook bij

Re: [Legacy-Nederlands] NL Helpbestand versie 9

2017-12-04 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
ecember 2017 14:00 Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] NL Helpbestand versie 9 Hallo, Je kan de laatste versie van het Nederlandse Helpbestand voor Legacy9 downloaden op: http://www.legacynederlands.com/downloadv9/Lega

Re: [Legacy-Nederlands] NL Helpbestand versie 9

2017-12-04 Berichten over hetzelfde onderwerp Roger Deneweth
Hallo, Je kan de laatste versie van het Nederlandse Helpbestand voor Legacy9 downloaden op: http://www.legacynederlands.com/downloadv9/Legacy9-nederlands-CHM-latest.zip Het gedownloade zip-bestand moet met WinZip of een dergelijk programma worden "ontzipt". Het draagt de naam:

Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-04 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport Ook bij mij werkt dit rapport gewoon. Let er echter we op dat de selectie voor de te tonen personen goed staat. Standaard staat dit (bij mij) op alle personen in het bestand wat erg veel tijd kost. Als je een andere optie hebt geselecteerd, 'Iedereen

Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-03 Berichten over hetzelfde onderwerp CMJ (Kees) Pleeging
Van:* Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] *Namens *W. Foederer *Verzonden:* zaterdag 2 december 2017 21:12 *Aan:* Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com> *Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport Hallo Irma, Deze optie staat onder R

Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-03 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
gacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport Hallo Irma, Deze optie staat onder Rapporten > Overige rapporten > Gezinslijst. Groetjes, Wim From: Irma Lommen - Salden Sent: Saturday, December 2, 2017 12:52 PM To: 'Dutch User List

Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-03 Berichten over hetzelfde onderwerp Theo Zelders
aat onder Rapporten > Overige rapporten > Gezinslijst. >> >> Groetjes, >> Wim >> >> >> *From:* Irma Lommen - Salden >> *Sent:* Saturday, December 2, 2017 12:52 PM >> *To:* 'Dutch User List' >> *Subject:* Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrap

Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-02 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
Hallo Irma, Deze optie staat onder Rapporten > Overige rapporten > Gezinslijst. Groetjes, Wim From: Irma Lommen - Salden Sent: Saturday, December 2, 2017 12:52 PM To: 'Dutch User List' Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport Hi Wim, wat bedoel je preci

Re: [Legacy-Nederlands] Gezinslijstrapport

2017-12-02 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Hi Wim, wat bedoel je precies met 'gezinslijstrapport'? waar staat deze optie? Groetjes, Irma Irma Lommen - Salden irmalom...@home.nl www.limburgemigrant.nl Van: Legacy-Nederlands

Re: [Legacy-Nederlands] Export Gedcom bestand in Legacy 9

2017-11-11 Berichten over hetzelfde onderwerp UPC-mail
Met simpel plaatsen van de afbeeldingen in de map bent u er niet. Heeft u de mediabestanden daarna ook nog gekoppeld aan de personen? > Op 11 nov. 2017 om 14:03 heeft engbers het volgende > geschreven: > > Hallo, > > ik probeer een Gedcom bestand te maken voor export in

Re: [Legacy-Nederlands] Export Gedcom bestand in Legacy 9

2017-11-11 Berichten over hetzelfde onderwerp Syts Kramer
Beste Harry, Probeer nog eens de mediaherkoppelaar. Misschien worden ze dan gevonden! Mvgr. Syts Op 11 november 2017 om 14:03 schreef engbers : > Hallo, > > > > ik probeer een Gedcom bestand te maken voor export in Legacy 9 > > Hierbij ondervind ik het volgende probleem:

Re: [Legacy-Nederlands] Legacy9 werkt niet

2017-10-24 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
s] Legacy9 werkt niet Beste Irma, Ik start altijd op als administrator, en ik weet gewoon niet wat ik nog meer kan doen. Ook de support afdeling van Legacy heb ik het probleem voorgelegd, en zij reageren op de Error 53. Hun oplossing werkte ook niet. mvg Eef Re: [Legacy-Nederlands] Legacy9 wer

Re: [Legacy-Nederlands] Legacy9 werkt niet

2017-10-24 Berichten over hetzelfde onderwerp Huub en Mia
ren en daarna 9 installeren en dat ze nu met elkaar botsen.   Groetjes, Wim   From: Irma Lommen - Salden Sent: Friday, October 20, 2017 9:58 AM To: Dutch User List Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Legacy9 werkt niet   Hallo Eef ,   Probeer na het instaleren van Le

Re: [Legacy-Nederlands] Legacy9 werkt niet

2017-10-24 Berichten over hetzelfde onderwerp Theo Zelders
Op ma 23 okt. 2017 om 19:01 schreef Irma Lommen - Salden > Eef > > HEB je Legacy ook opgestart als administrator!? > > > > Groetjes > > Irma > > Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone. > > Oorspronkelijk bericht > Van: "e.janssen93 e.janssen93"

Re: [Legacy-Nederlands] Legacy9 werkt niet

2017-10-23 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Eef HEB je Legacy ook opgestart als administrator!? Groetjes  Irma Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone. Oorspronkelijk bericht Van: "e.janssen93 e.janssen93" Datum: 23-10-17 18:12 (GMT+01:00) Aan: Gebruikers Legacy

Re: [Legacy-Nederlands] KAARTWEERGAVE

2017-10-23 Berichten over hetzelfde onderwerp Paul Menso
Ja, dat probleem hebben we allemaal in alle versies. Mvg, Paul menso Den 2017-10-23 kl. 18:09, skrev e.janssen93 e.janssen93: Hallo, Ik heb dit ook sinds de laatste update van versie 8. Maar mijn probleem van 'Legacy9 werkt niet na opstartren' is nog steeds niet opgelost! mvg Eef

Re: [Legacy-Nederlands] kaartweergave

2017-10-23 Berichten over hetzelfde onderwerp Mark Samyn
Dag Rita, Eén goede raad: niet updaten naar Legacvy 9. Trekt op niets Mark Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens rita waelkens Verzonden: maandag 23 oktober 2017 13:02 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] kaartweergave

Re: [Legacy-Nederlands] kaartweergave

2017-10-23 Berichten over hetzelfde onderwerp CMJ (Kees) Pleeging
Dir probleem is ontstaan doordat de toeleverancier van deze kaarten zijn interface heeft gewijzigd. Er wordt door het ontwikkel team hard gewerkt dit probleem op te lossen, maar is gezien de wijzigingen die zijn aangebracht geen eenvoudige opgave. Er is dan ook nog geen datum bekend waarop een

Re: [Legacy-Nederlands] kaartweergave

2017-10-23 Berichten over hetzelfde onderwerp Corney Keller
Ik heb hetzelfde problem in mijn versie van Legacy 8. Groet, -- Corney Keller Zaandam, NL Origineel Bericht Van : m.sa...@skynet.be Datum : 23/10/2017 12:16 Aan : legacy-nederlands@legacyusers.com Onderwerp : [Legacy-Nederlands] kaartweergave p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {

Re: [Legacy-Nederlands] kaartweergave

2017-10-23 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Inderdaad Mark, heb dit probleem ook. Gebruik deze optie normaal niet en heb het vinkje altijd op uit staan daarom niet eerder gemerkt. Iemand van de vertalers enig idee? Danke! Groetjes, Irma Irma Lommen - Salden irmalom...@home.nl

Re: [Legacy-Nederlands] kaartweergave

2017-10-23 Berichten over hetzelfde onderwerp rita waelkens
Hallo dag Marc heb dat probleem ook in Legacy 8 sinds laatste update Dit ging opgelost worden in 9 zeiden ze blijkbaar niet gr Rita Verzonden vanuit Mail voor Windows 10 Van: Mark Samyn Verzonden: maandag 23 oktober 2017

Re: [Legacy-Nederlands] Legacy9 werkt niet

2017-10-22 Berichten over hetzelfde onderwerp Theo Zelders
Beste Eef, Probeer in elk geval het Sample bestand dat standaard wordt meegeïnstalleerd. Als dat werkt is de installatie van L9 in elk geval gelukt, en moet de fout zitten in het L8 bestand. Mocht het sample bestand niet werken, dan zou ik Legacy9 opnieuw installeren want dan zit er en fout in.

Re: [Legacy-Nederlands] Legacy9 werkt niet

2017-10-21 Berichten over hetzelfde onderwerp e.janssen93 e.janssen93
Beste Theo, Ik heb over mijn bestand twee keer een controle/repareer actie uitgevoerd. Daarna een back-up gemaakt. Legacy9 opgestart en dan begint alles weer van vooraf aan dwz ik kom niet verder! Groetjes Eef Janssen.-- ___ Legacy-Nederlands

Re: [Legacy-Nederlands] Legacy9 werkt niet

2017-10-21 Berichten over hetzelfde onderwerp Theo Zelders
met elkaar botsen. > > Groetjes, > Wim > > *From:* Irma Lommen - Salden > *Sent:* Friday, October 20, 2017 9:58 AM > *To:* Dutch User List > *Subject:* Re: [Legacy-Nederlands] Legacy9 werkt niet > > Hallo Eef , > > Probeer na het instaleren van Legac

Re: [Legacy-Nederlands] Legacy9 werkt niet

2017-10-20 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Hallo Eef , Probeer na het instaleren van Legacy 9 deze als 'administrator' te openen. Misschien dat het dan wel werkt. Groetjes  Irma Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone. Oorspronkelijk bericht Van: "e.janssen93 e.janssen93" Datum: 19-10-17

Re: [Legacy-Nederlands] Legacy9 werkt niet

2017-10-19 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
Dat heb ik al eerder gemerkt bij het als test overzetten van een klein bestand naar (geen de luxe versie) 9. Dat heeft mij doen besluiten L9 zeker nog een jaar niet aan te schaffen. Sterker nog: als 8 niet meer geupdated wordt is de kans groot dat ik bij “uitvoer” van bestanden terug ga naar

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: Legacy 9

2017-10-13 Berichten over hetzelfde onderwerp Pieter Kerstens
13 oktober 2017 10:57 *Aan:* 'Dutch User List' *Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: Legacy 9 Frank, My Heritage is voor mij geen “blije” optie. In het bestand zitten bijna 500.000 personen, veelal vallend onder de privacy en met gegevens die anderen niet aan gaan (ook uit de 15^e en

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: Legacy 9

2017-10-13 Berichten over hetzelfde onderwerp Ton van Heusden
: Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: Legacy 9 Frank, My Heritage is voor mij geen "blije" optie. In het bestand zitten bijna 500.000 personen, veelal vallend onder de privacy en met gegevens die anderen niet aan gaan (ook uit de 15e en volgende eeuwen). Daarnaast staan er gegevens o

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: Legacy 9

2017-10-13 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
vermelding (foei!!). Alles moet je nalopen en dan kan je vaak sneller zelf de gegevens opzoeken. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens FH@Gmail Verzonden: donderdag 12 oktober 2017 22:46 Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: Legacy 9

2017-10-12 Berichten over hetzelfde onderwerp FH@Gmail
[mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Marjolijne Verzonden: donderdag 12 oktober 2017 19:12 Aan: 'Dutch User List' <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: Legacy 9 Willy, Ik ben niet kapot van versie 9. Blijf eerst nog maar doorgaan met ve

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: Legacy 9

2017-10-12 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Willy Janssis Verzonden: woensdag 11 oktober 2017 22:25 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: Legacy 9 Wat zijn de gevolgen als we niet overgaan? Is " Legacy 9"

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: Legacy 9

2017-10-12 Berichten over hetzelfde onderwerp Theo Zelders
ard.nl> > Datum: 11-10-17 21:15 (GMT+01:00) > Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com> > <legacy-nederlands@legacyusers.com> > Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: Legacy 9 > > Inderdaad Willy. > > Met vriendelijke groet, > Fred van Waard >

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: Legacy 9

2017-10-11 Berichten over hetzelfde onderwerp Willy Janssis
nden vanaf mijn Samsung Galaxy S7 Oorspronkelijk bericht Van: Fred van Waard <f...@vanwaard.nl> Datum: 11-10-17 21:15 (GMT+01:00) Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: Legacy 9 Inderdaad Willy. Met vriendelijke

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: Legacy 9

2017-10-11 Berichten over hetzelfde onderwerp Fred van Waard
ederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: Legacy 9 Inderdaad Willy. Met vriendelijke groet,Fred van WaardVerzonden vanaf mijn Samsung Galaxy S7 Oorspronkelijk bericht Van: Willy Janssis <willy.jans...@skynet.be> Datum: 11-10-17 21:06 (GMT+01:00) Aan:

Re: [Legacy-Nederlands] Fwd: Legacy 9

2017-10-11 Berichten over hetzelfde onderwerp Fred van Waard
Inderdaad Willy. Met vriendelijke groet,Fred van WaardVerzonden vanaf mijn Samsung Galaxy S7 Oorspronkelijk bericht Van: Willy Janssis Datum: 11-10-17 21:06 (GMT+01:00) Aan: Legacy-Nederlands@Legacyusers.com Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Fwd: Legacy

Re: [Legacy-Nederlands] geo

2017-09-03 Berichten over hetzelfde onderwerp N.M.Verweij
2R%22%7D> 5 minuten Onderkant formulier Dit heeft te maken met een upgrade bij Microsoft Nico Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Marjolijne Verzonden: zondag 3 september 2017 14:10 Aan: 'Dutch User List' Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] geo Top, M

Re: [Legacy-Nederlands] geo

2017-09-03 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
Top, Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Paul Menso Verzonden: zondag 3 september 2017 10:31 Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] geo Ik heb de fout aangemeld: ticket number [2B8-213E75B7-01A4

Re: [Legacy-Nederlands] geo

2017-09-03 Berichten over hetzelfde onderwerp Paul Menso
Ik heb de fout aangemeld: ticket number [2B8-213E75B7-01A4] Paul Menso. Den 2017-09-03 kl. 10:02, skrev Paul Menso: Ja, de geoaanduiding op de kaart moet toch terugkomen. Dit is een duidelijke fout in 8.0.0.604. Ewn

Re: [Legacy-Nederlands] geo

2017-09-03 Berichten over hetzelfde onderwerp Paul Menso
Ja, de geoaanduiding op de kaart moet toch terugkomen. Dit is een duidelijke fout in 8.0.0.604. Ewn nieuwe update is dus nodig. Paul Menso Den 2017-09-02 kl. 19:50, skrev Marjolijne: Lijstgenoten, Sinds ik de update

Re: [Legacy-Nederlands] Uitschrijven

2017-09-02 Berichten over hetzelfde onderwerp Frank Henkes
Hallo Sandra, Gecondoleerd met het verlies van uw vader. Ik heb u vaders email adres uitgeschreven. Als het goed is ontvangt u verder geen email meer van de Legacy mailgroep. Met vriendelijke groet, Frank Henkes Lijstbeheerder Op 2 september 2017 om 10:47 schreef : > Zou u

Re: [Legacy-Nederlands] schoonheidsfoutje

2017-09-02 Berichten over hetzelfde onderwerp Ton van Heusden
Nee waarom zouden ze? J Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Marjolijne Verzonden: zaterdag 2 september 2017 10:12 Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com Onderwerp: [Legacy-Nederlands] schoonheidsfoutje Lijstgenoten, Als ik (in versie8) op

Re: [Legacy-Nederlands] Backup in Legacy

2017-08-31 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Absoluut Ab is inderdaad makkelijk te doen maar………..dit moet je dus iedere keer aanpassen want het programma onthoud jouw instellingen niet! Dát is wat ik vervelend vind! Gr, Irma Irma Lommen – Salden irmalom...@home.nl

Re: [Legacy-Nederlands] Backup

2017-08-29 Berichten over hetzelfde onderwerp UPC-mail
Onderaan deze pagina: http://legacyusers.com/mailman/listinfo/legacy-nederlands_legacyusers.com vindt u een link om u af te melden. > Op 29 aug. 2017 om 19:38 heeft J. Sommeling het > volgende geschreven: > > Hallo. > > Ik wil vragen mij geen email meer te sturen, zo

Re: [Legacy-Nederlands] Bestanden openen lukt niet (meer)

2017-08-29 Berichten over hetzelfde onderwerp Conny Roost
nds@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Bestanden openen lukt niet (meer) Hallo Conny Probeer eens Legacy te openen als Administrator..rechter muisknop op het icoontje en dan wijst het zich vanzelf. Succes Groetjes Irma Verzonden vanaf mijn Samsung

Re: [Legacy-Nederlands] Bestanden openen lukt niet (meer)

2017-08-29 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Hallo Conny Probeer eens Legacy te openen als Administrator..rechter muisknop op het icoontje en dan wijst het zich vanzelf. Succes Groetjes  Irma Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone. Oorspronkelijk bericht Van: Conny Roost Datum: 29-08-17

Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up

2017-08-28 Berichten over hetzelfde onderwerp Fred van Waard
r List <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up Aha ik denk dat ik begin te begrijpen wat je bedoelt..wanneer in het programma op backup maken drukt werkt het niet naar behoren maar wel bij afsluiten en bij de vraag bac

Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up

2017-08-28 Berichten over hetzelfde onderwerp verheul...@kpnplanet.nl
ar normaal de bestandsnaam staat, staat bij jou een "<". Groeten, Sebas Origineel Bericht Van : f...@vanwaard.nl Datum : 28/08/2017 19:38 Aan : legacy-nederlands@legacyusers.com Onderwerp : Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up Irma dat is niet het probleem.

Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up

2017-08-28 Berichten over hetzelfde onderwerp Jan Boshuisen
yusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up Dit laatste komt misschien omdat je niet de standaard locatie van Legacy gebruikt n.l. C:\Users\JouwNaam\Documents\Legacy_Family_Tree\Data of ……\Media of ..\Backup Ik weet het niet zeker maar……….. Ir

Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up

2017-08-28 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
Mijn bericht………. Dit laatste komt misschien omdat je niet de standaard locatie van Legacy gebruikt n.l. C:\Users\JouwNaam|Legacy_Family_Tree\Data of ……\Media of ..\Backup Ik weet het niet zeker maar……….. was foutief en ik heb later een nieuw bericht gemaakt dus deze

Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up

2017-08-28 Berichten over hetzelfde onderwerp verheul...@kpnplanet.nl
rlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens verheul...@kpnplanet.nl Verzonden: zondag 27 augustus 2017 08:54 Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up Weet wel bijna z

Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up

2017-08-28 Berichten over hetzelfde onderwerp verheul...@kpnplanet.nl
Het < teken staat in de naam of het pad van het backup bestand in de schermafdruk die je mee stuurde. Origineel Bericht Van : f...@vanwaard.nl Datum : 27/08/2017 10:02 Aan : legacy-nederlands@legacyusers.com Onderwerp : Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up

Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up

2017-08-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
l <http://www.limburgemigrant.nl/> www.limburgemigrant.nl Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Fred van Waard Verzonden: zondag 27 augustus 2017 12:12 Aan: 'Dutch User List' <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] O

Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up

2017-08-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Fred van Waard
oun...@legacyusers.com] Namens verheul...@kpnplanet.nl Verzonden: zondag 27 augustus 2017 08:54 Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up Weet wel bijna zeker dat dit het probleem is. Volgende tekens mogelijk namelijk

Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up

2017-08-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Fred van Waard
: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Gen Geraedts Verzonden: zondag 27 augustus 2017 10:56 Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up Fred, Die staan in de print

Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up

2017-08-27 Berichten over hetzelfde onderwerp Gen Geraedts
ens Fred van Waard Verzonden: zondag 27 augustus 2017 10:02 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up Hoi, Hoe komen jullie aan al die tekens die heb ik niet in mijn email genoemd. Ik heb overgegaan naar versie 9 en daar heb ik wel een backup kun

Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up

2017-08-27 Berichten over hetzelfde onderwerp verheul...@kpnplanet.nl
erwerp : Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { margin: 0.0cm; margin-bottom: 1.0E-4pt; font-size: 11.0pt; font-family: Calibri , sans-serif; mso-fareast-language: EN-US; } a:link, span.MsoHyperlink {

Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up

2017-08-26 Berichten over hetzelfde onderwerp Gen Geraedts
Fred, Weet je zeker dat het '<' en '<-' symbool in de dataregel als bestandsnaam van het backup-bestand klopt ? Misschien dat het daar mis gaat; heb je het al geprobeerd met een bestandsnaam met alleen letters en cijfers ? Succes. Han Van: Legacy-Nederlands

Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up

2017-08-26 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
bewaard. Voor alle zekerheid kun je ook nog een zip file in de zeldfe map zetten als het fdb bestand. Groetjes, Wim From: Fred van Waard Sent: Saturday, August 26, 2017 5:10 PM To: 'Dutch User List' Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up Beste mensen, Als ik

Re: [Legacy-Nederlands] Back-up instellen

2017-08-26 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
Hallo Irma, Ik heb even gekeken, heb ze beide nog in gebruik, inderdaad de keuze tap options zoals in 8 is niet meer aanwezig om datum en tijd toe te voegen aan de bestands naam. Ik gebruik zelf altijd met datum en tijd weet je precies wat de laatste is. Gr, Wim = -Oorspronkelijk

Re: [Legacy-Nederlands] Overgaan naar versie 9 en back-up

2017-08-26 Berichten over hetzelfde onderwerp Fred van Waard
Beste mensen, Als ik op Kies en naam een plaats voor de back-up van gegevens wil klikken reageert het programma niet. Wat kan ik hier aan doen. Fred van Waard Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Fred van Waard Verzonden: zaterdag 26

Re: [Legacy-Nederlands] Back-up instellen

2017-08-26 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
Irma, Ik heb dat nog nooit ergens ingesteld en tot op de dag van vandaag staat zowel datum als tijd vermeld (versie 8) Marjolijne -Oorspronkelijk bericht- Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Irma Lommen - Salden Verzonden: zaterdag 26

Re: [Legacy-Nederlands] Kleur Header Gezinsblad

2017-08-20 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Kleur Header Gezinsblad Hallo Irma, Antwoord op jou vraag is volgens mij: …… -- ___ Legacy-Nederlands mailing list Legacy-Nederlands@legacyusers.com http://legacyusers.com/mailm

Re: [Legacy-Nederlands] Vraag over opnemen van afbeeldingen hoofdbronnen en brondetails in rapportage

2017-08-05 Berichten over hetzelfde onderwerp W. Foederer
Halllo, Zover ik weet is er maar een afbeelding per feit af te drukken. Ik neem aan dat als het overige grijs blijft er geen gegevens in staan. Groeten , Wim From: Gen Geraedts Sent: Friday, August 4, 2017 8:04 PM To: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com Subject: [Legacy-Nederlands] Vraag over

Re: [Legacy-Nederlands] (no subject)

2017-07-22 Berichten over hetzelfde onderwerp Irma Lommen - Salden
igrant.nl/> www.limburgemigrant.nl Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Pierre Debecker Verzonden: vrijdag 21 juli 2017 21:36 Aan: Dutch User List <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] (no subject) Nee

Re: [Legacy-Nederlands] (no subject)

2017-07-21 Berichten over hetzelfde onderwerp Marjolijne
samengevoegd. Marjolijne Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] Namens Pierre Debecker Verzonden: vrijdag 21 juli 2017 21:36 Aan: Dutch User List Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] (no subject) Neen, ik heb 2 legacy-bestanden die ik wil samensmelten om er

Re: [Legacy-Nederlands] (no subject)

2017-07-21 Berichten over hetzelfde onderwerp Roger Deneweth
Je kan inderdaad van een fdb-bestand naar een ander fdb-bestand kopiëren in Legacy Het is niet zo eenvoudig en misschien wel aan te raden om het eerst eens uit te proberen op twee kleine fdb-bestandjes Alle uitleg hieraangaande vind je terug in de Helpindex van Legacy Kies:

Re: [Legacy-Nederlands] (no subject)

2017-07-21 Berichten over hetzelfde onderwerp Pierre Debecker
Neen, ik heb 2 legacy-bestanden die ik wil samensmelten om er daarna 1 genealogie-tekst van te maken en verder aanvullen met bewijsmateriaal zoals akten e.d. Ik kan natuurlijk de legacy bestanden (manueel) samenvoegen, maar ik vroeg mij af of dat niet automatisch kan gebeuren om zo sneller terug

Re: [Legacy-Nederlands] (no subject)

2017-07-21 Berichten over hetzelfde onderwerp Roger Deneweth
Begrijp ik het goed dat je twee afzonderlijk pdf-bestanden wil samenvoegen tot één enkel pdf-bestand of gaat het om docx-bestanden? Op 21 juli 2017 om 18:12 schreef Pierre Debecker : > Goede namiddag, > Ik zoek een oplossing voor het volgende probleem: > Ik heb een bestand

<    5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   >