[romania_eu_list] web site cu sondaj de opinie/vot privitor la Referendum

2007-05-11 Fir de Conversatie Alan Rosca
Se poate vota online intr-un sondaj de opinie la RadioRomania.com. Basescu pana acum este favorit. A. Rosca - Ahhh...imagining that irresistible "new car" smell? Check outnew cars at Yahoo! Autos.

[romania_eu_list] Re: votati pentru (sau contra) Basescu la RadioRomania.com

2007-05-08 Fir de Conversatie Alan Rosca
pe www.RadioRomania.com se poate vota privitor la suspendarea presedintelui Basescu. alin Alin Rosca - No need to miss a message. Get email on-the-go with Yahoo! Mail for Mobile. Get started.

Re: [romania_eu_list] iarasi despre "programe fantoma"?Ne-am plictisit !

2005-10-01 Fir de Conversatie Alan Rosca
simtindu-se cu musca pe caciula in urma mesajului despre criticile fara continut, diegis a tinut sa se scoata in evidenta...cu inca o critica fara continut. nu era nevoie, ceilalti intelesesera ca in mesajul anterior era vorba, intre altii, chiar de diegis, din cuvintele-cheie "critica", "venin" si

Re: [romania_eu_list] Re: prouneri in raspuns la SCOLAR-ED - simplu si concis

2005-10-01 Fir de Conversatie Alan Rosca
Tibi, daca tu esti atat de familiar cu programul incat stii ca n-are nici cap nici coada, si ca este fara sens, in conditiile in care nu l-ai citit, ce Dumnezeu sa mai pot sa comentez... Intr-adevar, este fara sens pentru pensionari, dar pentru studenti are foarte mult sens. Astept in continuare

Re:[romania_eu_list] Digest Number 2216 - despre impolitete

2005-10-01 Fir de Conversatie Alan Rosca
> La vorbe si sugestii ne pricepem toti. nu: la vorbe si sugestii (si numai la asta) te pricepi tu: n-ai fost in stare sa vii decat tot cu aceleasi critici obosite si fara continut. Problema ta este una mai larga: se pare ca o mana de indivizi care au prea mult timp si prea putine idei incearca s

Re: [romania_eu_list] Re: Dlui Rosca (dnei Cazan-Livescu)

2005-09-20 Fir de Conversatie Alan Rosca
Conform census.gov, top 5 (in 2000) ar fi urmatorul: 1. California: 57,000 2. New York: 51,000 3. Florida: 29,000 4. Michigan: 27,000 5. Ohio: 26,000 Pe locul 6 este Illinois, cu 24,000. Personal sunt putin surprins, credeam ca sunt mai multi romani in IL. dau link-ul pt. OH, celelalte se verif

Re: [romania_eu_list] Re: Dlui Rosca

2005-09-20 Fir de Conversatie Alan Rosca
sa nu fim primii care arunca cu piatra... daca nu declara ca sunt romani, nu inseamna neaparat ca nu se considera asa... poate unii sunt oameni simpli, si le-a fost teama de cine stie ce repercursiuni (imaginare...) daca cumva se declara romani, nu americani la recensamant; sau sunt dintre cei ple

Re: [romania_eu_list] Fwd: Reportaj / San Francisco - statistica

2005-09-18 Fir de Conversatie Alan Rosca
Puteti sa prezentati mai multe informatii despre statistica pe care o mentionati in articolul dvs., privitoare la numarul romanilor care traiesc in afara granitelor tarii?   - data la care a fost facuta; - modalitatea prin care a fost facuta; - detaliere pe regiuni/tari?   Cu stima,   A.R.[EMAIL

[romania_eu_list] vizita presedintelui Basescu; update - echivalare credite pt. studenti (SCOLAR-ED)

2005-09-18 Fir de Conversatie Alan Rosca
Trei puncte interesante mentionate de presedintele Basescu cu ocazia vizitei in Statele Unite, si un update la propunerea lansata in vara, cu privire la echivalarea de cursuri intre universitati romanesti si americane si realizarea de schimburi de studenti (care intre timp a primit si un nume - SCO

Re: [romania_eu_list] US State Department: Romanian Adoption Policy as Human Rights Issue

2005-09-15 Fir de Conversatie Alan Rosca
eficienta lobby-ului pe care il fac organizatiile americane pro-adoptii este demna de respect - cu toate ca din postura romaniei este probabil ca va starni alte sentimente decat respect. ar fi util daca romania ar putea mobiliza un lobby (cel putin) la fel de eficient. schimbul de puncte de vede

Re: [romania_eu_list] U.N. Report Cites U.S. and Japan as the 'Least Generous Donors'

2005-09-08 Fir de Conversatie Alan Rosca
statistica reflecta donatiile facute de americani, sau doar cele facute de guvernul american? mare diferenta... a.r. --- Mihai Zodian <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > > September 8, 2005 > U.N. Report Cites U.S. and Japan as the 'Least > Generous Donors' > By CELIA W. DUGGER > > UNITED NATIONS, Se

Re: [romania_eu_list] 45 zile eliberarea unui pasaport!

2005-08-04 Fir de Conversatie Alan Rosca
Avem cazuri de cereri de eliberari de pasapoarte noi, trimise de cetateni romani din Ohio de peste 4(patru) luni, la care inca nu s-a primit raspuns. Prin comparatie, 45 de zile pare chiar putin (nu ca ar fi!). Acesta este un alt domeniu in care ar trebui incercat un demers de grup. Cu stima, A.

Re: [romania_eu_list] Constatare

2005-08-01 Fir de Conversatie Alan Rosca
Cu multa inconsecventa, condamnam atacurile la persoana intr-un mesaj, si le folosim din abundenta intr-altul. --- Tiberiu Vaida <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > Abia dupa raspunsul meu ai lasat-o putin mai moale cu > atacurile la persoana!Vad ca acum ai revenit. > Nu iti pune nimeni pumnul in gu

Re: [romania_eu_list] tot despre invatamant

2005-07-29 Fir de Conversatie Alan Rosca
Un mesaj interesant; va felicit pentru bursa primita.  Cateva intrebari deschise:   - ma intreb, si va intreb, daca nu cumva comparam mere cu portocale, cand comparam un student roman de elita (nu cred ca sunt multi studenti romani bursieri la Paris..) cu studenti francezi medii, chiar daca de

Re: [romania_eu_list] Re: Rubrica pareri

2005-07-29 Fir de Conversatie Alan Rosca
Stimate domn,   presupun ca opinia dumneavoastra este foarte apropiata de mesajul articolului pe care l-ati citat.  La fel si cea a subsemnatului - si ca urmare ma gandesc ca in focul schimbului de pareri se poate sa fi scapat din vedere esentialul.  Citez din articolul pe care l-ati postat:   "

Re: [romania_eu_list] Re: Invatamantul: proba practica

2005-07-29 Fir de Conversatie Alan Rosca
atamantul este una din principalele variabile.  Bineinteles, avem si varianta de a ne speria ca sunt prea multe variabile, si de a nu le mai lua in considerare nici pe cele mai importante. Cu stima, A.R. --- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Alan Rosca <[EMAIL PROTECTED]> wrote:> un sing

Re: [romania_eu_list] Re: Invatamantul: proba practica

2005-07-28 Fir de Conversatie Alan Rosca
pe toti cei ca d-v: rezultatul caruisistem de educatie sunteti ? --- Alan Rosca <[EMAIL PROTECTED]> wrote:> S-a agreeat, deci, (prin metoda introducerii> pumnului in gura dizidentilor) ca invatamantul merge> bine. >  > De fapt, era clar de la inceput: se vad la tot pasul> realizar

Re: [romania_eu_list] Re: Invatamantul: proba practica

2005-07-27 Fir de Conversatie Alan Rosca
S-a agreeat, deci, (prin metoda introducerii pumnului in gura dizidentilor) ca invatamantul merge bine.   De fapt, era clar de la inceput: se vad la tot pasul realizarile absolventilor sistemului educational romanesc, odata ce ies de pe bancile scolii si incep sa puna in practica, in cariera lo

Re: [romania_eu_list] Re: Sindromul emigrantului dintr-un sistem educational in altul

2005-07-23 Fir de Conversatie Alan Rosca
subscriu la mesajul colegului meu de lista. nu exista nici onoare, nici eleganta in atacurile acestea la persoana. altul care nu a castigat la loto. --- sauzimdebine <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > Am sa-l apar pe Florin, desi nu sunt de acord cu > modul de a generaliza anumite observatii sau conc

Re: [romania_eu_list] Sindromul emigrantului dintr-un sistem educational in altul

2005-07-23 Fir de Conversatie Alan Rosca
Este posibil ca autoarea mesajului sa il cunoasca pe dl. Florin Lungu - subsemnatul nu il cunosc - si sa stie ca dansul statea acasa, in Romania, si se uita la televizor, cand a fost anuntat ca a castigat la loteria vizelor; sa stie ca i s-a gasit de catre cineva - tot la loto probabil - un sponsor

Re: [romania_eu_list] transfer bani

2005-07-23 Fir de Conversatie Alan Rosca
cunosc persoane care s-au confruntat uneori cu probleme asemanatoare celor mentionate de colegul meu de lista (cu toate ca personal am avut norocul, probabil, sa nu am probleme pana acum). acesta poate fi, intr-un fel, "costul pretului redus"... o alta varianta, pe care am aflat-o recent, este un

Re: [romania_eu_list] Re: Sindromul emigrantului dintr-un sistem educational in altul

2005-07-23 Fir de Conversatie Alan Rosca
prietenul respectiv statea in Canada...acolo au intr-adevar vacante mai ca in Europa :) a.r. --- Mircea POPESCU <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > Si are deja doua concedii pe an? Cred ca nu te > "oftica" numai pe tine, ci pe orice angajat american > care are 10 (ZECE) zile lucratoare pe an in primi

Re: [romania_eu_list] adoptarea unei familii; transfer bani

2005-07-22 Fir de Conversatie Alan Rosca
Subscriu la mesajul lui Vali.  Exista/s-ar putea crea un web site pentru asta, sau se poate folosi acest msg board? (cred ca se pot uploada si fisiere aici, i.e. identificare, fotografii familii).  As fi interesat sa sprijin acest proiect.   Legat de transferul de bani:  cea mai ieftina modalita

Re: [romania_eu_list] Re: Despre Unirea Basarabiei cu Romania, un subiect important, nu un amanunt

2005-07-22 Fir de Conversatie Alan Rosca
primit cu mare pompa la Cleveland in 2003 si oare ce rol a jucat consulatul dumneavostra in aceasta "primire"?Puteti citi mai jos cateva opinii de la acea data sa va convingeti cat de bine ati fost vazuti pentru primirea lui Iliescu: http://www.proiectns.org/archives/49.html--- In

Re: [romania_eu_list] Re: Despre Unirea Basarabiei cu Romania, un subiect important, nu un amanunt

2005-07-20 Fir de Conversatie Alan Rosca
mbatat si au cantat romaneste, dupa care au disparut. Erau in comisia de geologi, de curatare a lacului, diversi specialisti. N-aveau voie sa spuna ca sunt romani..."Tiberiuhttp://www.crestinism-ortodox.ro/http://www.plasticsusa.com/ortho/http://www.inathos.gr/http://www.roca.org/OA/Books/Le

Re: [romania_eu_list] Politia rutiera ucraineana vs. cea romana

2005-07-20 Fir de Conversatie Alan Rosca
Poate peste inca cateva zile desfiinteaza si justitia si administratia publica... :)   a.BPM <[EMAIL PROTECTED]> wrote: Cool Ucraina!!!   Azi in Ucraina maine si in Romania!   Parca vad in presa de peste citeva zile: "Basescu justificã decizia de desfiintare a politiei rutiere prin aceea cã toa

Re: [romania_eu_list] B�sescu crede c� �nv���m�ntul ar trebui privatizat !?

2005-07-17 Fir de Conversatie Alan Rosca
--- Adrian Popescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > cum dracu sa privatizam invatamantul? > nicaieri in lume nu exista asa ceva... == Harvard University Princeton University Yale University Duke University Stanford University Carnegie Mellon University Vanderbilt University Brown Universi

Re: [romania_eu_list] Re: Despre Unirea Basarabiei cu Romania, un subiect important, nu un amanunt

2005-07-15 Fir de Conversatie Alan Rosca
Tiberiu Vaida <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > Nu cred ca trebuie sa explicati chiar asa toate amanuntele:).Am inteles sarcasmul si cui se adresa, numai ca n-am mai mers in urma sa caut mesajul intial si m-am legat de o propozitie oarecare ce rezuma subiectul. Scuze... :) > In privinta comparatiei

Re: [romania_eu_list] Re: Despre Unirea Basarabiei cu Romania, un subiect important, nu un amanunt

2005-07-14 Fir de Conversatie Alan Rosca
tian_chiscop <[EMAIL PROTECTED]> wrote: Va rog sa imi permiteti sa raspund prin acest mesaj si domnilor Alan Rosca, Mircea Popescu, Sebastian Alexandru si Tiberiu Vaida.Imi face o deosebita placere sa iau parte la aceasta dezbatere, dar trebuie sa spun ca etichetarile (la care unii dintre Dumn

Re: [romania_eu_list] Re: Despre Unirea Basarabiei cu Romania, un subiect important, nu un amanunt

2005-07-13 Fir de Conversatie Alan Rosca
acesta in zilele noastre.   cu stima,   A.R. Tiberiu Vaida <[EMAIL PROTECTED]> wrote: --- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Alan Rosca <[EMAIL PROTECTED]> wrote:> PS. Cu programul acela aveti in minte ceva de genul proiectelor de > mutare de populatie ale lui Stalin?  Nu mai pune

Re: [romania_eu_list] Re: Despre Unirea Basarabiei cu Romania, un subiect important, nu un amanunt

2005-07-13 Fir de Conversatie Alan Rosca
cristian_chiscop <[EMAIL PROTECTED]> wrote: Mi-am luat ragazul de a citi aproape toate mesajele postate pe acest subiect in lista. Si stiti ceva? Nu am gasit nicaieri macar un argument care sa stea in picioare in favoarea "reintoarcerii la sanul Romaniei". Nimeni nu a incercat (a se citi: nu a

Re: [romania_eu_list] Re: Despre Unirea Basarabiei cu Romania, un subiect important, nu un amanunt

2005-07-13 Fir de Conversatie Alan Rosca
Mi-ar fi parut mai bine daca ati fi adaugat la citatul din mesajul meu si restul paragrafului, in care calificam/detaliam ce inteleg prin aceasta unire inter pares.  Am adaugat acele comentarii tocmai ca sa evit o intelegere denaturata a primei fraze.   > Modelul pe care-l propuneti nu se deoseb

Re: [romania_eu_list] Re: Despre Unirea Basarabiei cu Romania, un subiect important, nu un amanunt

2005-07-13 Fir de Conversatie Alan Rosca
toriul romanesc Basarabia.   Acelasi .         Alan Rosca <[EMAIL PROTECTED]> wrote: Ma intreb daca epitetul "surogat de tara" cu care se eticheteaza Republica Moldova este de natura sa construiasca poduri, sau sa le dea foc, intr-o conversatie despre unirea dintre Romania si Moldova.   Intr-un

Re: [romania_eu_list] Re: Iata cat de "costisitoare" este integrarea BASARABIEI

2005-07-11 Fir de Conversatie Alan Rosca
> Sigur, pot fi solutii pragmatice ca cea a ocolirii > problemei unirii. De altfel aceasta-i singura > "solutie" oficiala luata in consideratie. > A propos, reducere nu-i egal cu eliminare ;-) Aveti dreptate - ati folosit 'reducere', nu 'eliminare'. As adauga ceva: concentrandu-mi argumentele p

Re: [romania_eu_list] Re: Despre Unirea Basarabiei cu Romania, un subiect important, nu un amanunt

2005-07-11 Fir de Conversatie Alan Rosca
Ma intreb daca epitetul "surogat de tara" cu care se eticheteaza Republica Moldova este de natura sa construiasca poduri, sau sa le dea foc, intr-o conversatie despre unirea dintre Romania si Moldova.   Intr-un cadru mai larg, personal nu vad cum aceasta unire ar putea fi portretizata altfel dec

Re: [romania_eu_list] Iata cat de "costisitoare" este integrarea BASARABIEI

2005-07-11 Fir de Conversatie Alan Rosca
Ma indoiesc foarte tare ca bugetul de stat al Moldovei este de $72 milioane.  Suspectez ca autorul mesajului de mai jos a gresit calculele cu un zero, si in realitate bugetul (pe 2005?) este de $720 de milioane...   Il rog respectuos sa verifice inca o data sumele, si de asemenea sa citeze exact

Re: [romania_eu_list] Blair waxes Churchillian in call for unity, defiance of terrorists

2005-07-10 Fir de Conversatie Alan Rosca
Rezilienta si calmul de care au dat dovada londonezii sunt admirabile, in cele mai nobile traditii ale stoicismului britanic. Spunea ieri un londonez intervievat la televizor, ca nu degeaba e pus cuvantul "Great" in "Great Britain".   A.R. Mihai Zodian <[EMAIL PROTECTED]> wrote: Blair waxes Ch

Re: [romania_eu_list] putin despre Consulate

2005-07-06 Fir de Conversatie Alan Rosca
--- Tiberiu Vaida <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > --- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Alan Rosca > <[EMAIL PROTECTED]> wrote: Problema pe care am sesizat-o personal - si cu tristete - in Chisinau a fost ca nu numai politicienii, ci oamenii de rand nu pareau deloc interesati d

Re: [romania_eu_list] Re: Un amanunt important : (Moldova)

2005-07-05 Fir de Conversatie Alan Rosca
. Mircea POPESCU <[EMAIL PROTECTED]> wrote: --- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Alan Rosca <[EMAIL PROTECTED]> wrote:> Daca considerati ca sumele citate nu sunt realiste, haideti> sa identificam o estimare alternativa, si o sursa> pentru banii respectivi.  Sumele pentru &q

Re: [romania_eu_list] Re: Un amanunt important : (Moldova)

2005-07-03 Fir de Conversatie Alan Rosca
Va multumesc pentru raspuns, --- Mircea POPESCU <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > [...] si am ajuns sa cred ca o absorbtie a Moldovei > ar fi falimentat Romania, cu toate consecintele extrem de grave ce ar fi decurs de aici > === > In sistemul acesta de gandire izolationista, inseamna ca ader

Re: [romania_eu_list] Re: Un amanunt important : (Moldova)

2005-07-01 Fir de Conversatie Alan Rosca
ne referim in mod strict la dreptul de a intra intr-o uniune cu alte tari? (caz in care tind sa fiu de acord cu intrebarea dvs retorica), sau in general la dreptul de a avea propria politica externa (unde, chiar statele membre printre care Romania inca nu se numara, isi executa propriile politici e

Re: [romania_eu_list] Re: Un amanunt important : (Moldova)

2005-07-01 Fir de Conversatie Alan Rosca
m statele membre ale US au cedat acest drept catre guvernul federal (d.e. statul Ohio nu are dreptul sa incheie tratate de alianta cu Romania). La acel moment, Romania (sau Olanda / Franta / Polonia etc ) nu va mai avea dreptul sa intre in mod independent intr-o uniune cu alte tari, fara acordul UE

Re: [romania_eu_list] Un amanunt important : (Moldova)

2005-07-01 Fir de Conversatie Alan Rosca
Tiberiu Vaida <[EMAIL PROTECTED]> wrote: Dar sa stiti ca sentimentul patriotic romanesc este o realitate asa cum este si crestinismul si, oricat se vor stradui noile discursuri politicianisto-europene internationalist-globaliste sa infiereze acest patriotism, unirea cu Basarabia se va face in

Re: [romania_eu_list] Re: apropo de "siguranta nationala"

2005-07-01 Fir de Conversatie Alan Rosca
Exproprierea este prin definitie fortata. Masura este pusa in executare indiferent daca proprietarul achieseaza sau nu. Exproprierea nu este confiscare, si se face "cu dreapta despagubire".  Poate acum cativa ani "dreapta despagubire" ar fi fost cuvinte goale, dar acum orice justitiabil care se

Re: [romania_eu_list] curiosity killed the cat...

2005-06-29 Fir de Conversatie Alan Rosca
. === domnule "curios", > # 1. nu inteleg de ce te-ai bagat intr-o discutie > care nu te privea, > BTW la acel "sa vedem cu cine stam de vorba", cand > nu ma adresam > tie/nu erai implicat!Din cate vad NU te numesti Alan > Rosca si nici > nu e ca

Re: [romania_eu_list] Logan

2005-06-28 Fir de Conversatie Alan Rosca
S-a vorbit deja despre articolul online al Business Week, privind Dacia (Renault) Logan, dar nu cred ca strica sa mai pomenim de el.  Astazi l-am gasit "in print"in Business Week (editia July 4) . Sunt abonat de circa 6 ani la Business Week si daca memoria nu ma inseala este prima data cand unui

Re: [romania_eu_list] Resurgenta nationalismului in UE si admiterea Romaniei

2005-06-27 Fir de Conversatie Alan Rosca
  Daca istoria este un indicator bun, ar fi probabil ca cele doua esecuri recente din interiorul Uniunii Europene (Constitutia si bugetul) vor duce la o repozitionare a atentiei UE catre interiorul sau.  Esecurile exacerbeaza curentele nationaliste, in detrimentul celor internationaliste.  Acest

Re: [romania_eu_list] Re: Digest Number

2005-06-27 Fir de Conversatie Alan Rosca
nul Rosca locuieste in SUA in Ohio? > > Andrei > > --- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Alan Rosca > <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > > Cumva aceeasi persoana cu titularul catedrei de > cercetari lingvistice avansate din cadrul Academiei > de Stiin

Re: [romania_eu_list] Re: RE:

2005-06-25 Fir de Conversatie Alan Rosca
Cumva aceeasi persoana cu titularul catedrei de cercetari lingvistice avansate din cadrul Academiei de Stiinte Economice (Romania)?   Un week-end placut!   :)   A.R. Vali Nas <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > Ati putut sa ma cautati pe Internet pentru ca subsemnatul, ca si majoritatea co-listenilor

Re: [romania_eu_list] Re: RE:

2005-06-21 Fir de Conversatie Alan Rosca
da cu masina la America, incat nu vrea sa mai vada si accepte realitatea, mi-a displacut si continua sa imi displaca la conationalii nostrii mai vechi sau mai noi sositi in US:( si cu asta am incheiat!DN--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Alan Rosca <[EMAIL PROTECTED]> wrote:> Stimat

[romania_eu_list] Re: Propunere (re: lobby romanesc din partea romanilor din alte tari)

2005-06-20 Fir de Conversatie Alan Rosca
st aspect deloc neglijabil .   Personal raman convins ca cel mai bun lobby  este cel facut acasa in tara prin continuarea  reconstructiei morale juridice si politice a Romaniei.   Puteti incepe lobbyul cu o campanie  simpla  O insigna pe piept. Nu primesc si nu dau mita.     Vasile Bouleanu   . Alan Rosca

Re: [romania_eu_list] d-lui Mircea Halaciuga,Esq/ lobby romanesc din partea romanilor din alte tari

2005-06-19 Fir de Conversatie Alan Rosca
Subscriu la analiza dumneavoastra - este cam ceea ce am observat si subsemnatul.  Dar - ca sa punctam ca si proverbiala capra a vecinului are probleme serioase - le-am observat nu numai la comunitati romanesti, ci si la alte comunitati... ceea ce ar insemna ca nu suntem mai disfunctionali decat

RE: [romania_eu_list] Re: lobby romanesc din partea romanilor din alte tari

2005-06-19 Fir de Conversatie Alan Rosca
Radu Florescu - profesor emerit (istorie) la Boston College.   Stiu ca mai exista un Radu Florescu care este director al Saatchi & Saatchi (Romania), dar nu stiu daca este legatura de rudenie intre dansii.   A.Vali Nas <[EMAIL PROTECTED]> wrote: O nelamurire: la care Radu Florescu va referiti?V

Re: [romania_eu_list] Re: RE:

2005-06-17 Fir de Conversatie Alan Rosca
am-iraq-bush-nixon :))):http://superstition.blogspot.com/2004/09/vietnam-iraq-bush-nixon.html--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Alan Rosca <[EMAIL PROTECTED]> wrote:> Stimate domn,>  > eu v-am indicat o cifra si sursa.  Daca considerati ca revista Business Week prezinta informatii fict

Re: [romania_eu_list] Re: RE:

2005-06-15 Fir de Conversatie Alan Rosca
de doriti, discutia o putem continua pe personala, ea fiind "way off-topic", vorba unui co-listean;)).DNp.s.Cred ca am inteles ce intentionati sa spuneti si ati confundat pe "dansul" care este DOAR un regionalism, cu "dumnealui".prefer adresarea directa: Dan.E

Re: [romania_eu_list] Re: lobby romanesc din partea romanilor din alte tari

2005-06-15 Fir de Conversatie Alan Rosca
Va raspund punctual:   1. nu sunt sigur ca cei din diaspora nu ar avea credibilitate fara "garantia" guvernului, sau ca birocratii sunt la fel peste tot. nu cred ca o Nadia Comaneci sau un Radu Florescu sau o Alexandra Nechita (ca sa numim doar cativa...) au nevoie de credibilitatea pe care le-a

Re: [romania_eu_list] Re: Societatea moderna (vs tarile corupte)

2005-06-15 Fir de Conversatie Alan Rosca
, d. ex., vreun Nastase ar fi sprijinit sa ajunga presedinte in RO sau mare iecspert NATO (caz ipotetic, doar toata lumea stie ca Bush n-ar incuraja coruptia :-p))   Codruta   From: Alan Rosca   intr-adevar, persoanele respective cauta tari cu potential mare de coruptie. dar nu inteleg de ce asta

Re: [romania_eu_list] Re: lobby romanesc din partea romanilor din alte tari

2005-06-15 Fir de Conversatie Alan Rosca
Dl. Bouleanu,   va multumesc pentru intrebari, si apreciez faptul ca sunt constructive. raspund punctual:   1. societate civila: cand am spus societatea civila, am avut in minte marea masa a populatiei care traieste in Romania, ideea fiind ca scopul acestui lobby este sa ajute poporul roman, nu

Re: [romania_eu_list] Re: Societatea moderna (vs tarile corupte)

2005-06-14 Fir de Conversatie Alan Rosca
Draga Codruta,   raspund pe puncte: >> Problemele pe care le ridicati, sunt de acord ca sunt reale si legitime. Fac amendamentul ca rezolvarea o vad atat in tara de origine a companiilor straine, cat si in tara saraca de care vorbim, si mai ales in aceasta din urma, dupa principiul ca, la fel cu

Re: [romania_eu_list] Re: RE:

2005-06-14 Fir de Conversatie Alan Rosca
e medicale, asigurarile de somaj) este, asa cum dansul aproximeaza $20-30/hr.    cu stima,   A.R.> --- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Alan Rosca <[EMAIL PROTECTED]> > wrote:> > in versiunea originala a mesajului meu comparasem> > salariul orar al unui muncitor de la General

Re: [romania_eu_list] Re: lobby romanesc din partea romanilor din alte tari

2005-06-14 Fir de Conversatie Alan Rosca
cateva pareri:   - daca vrei sa omori un proiect, propune sa se creeze o strategie de implementare: pana se ajunge la proiect, se pierde tot entuziasmul cu dezvoltarea strategiei, si nu mai iese nimic. as propune obiective simple (i.e. fara un "master plan") si a caror executare sa poata fi init

Re: [romania_eu_list] Re: Societatea moderna (vs tarile corupte)

2005-06-13 Fir de Conversatie Alan Rosca
Va apreciez raspunsurile. Ar fi si cam monoton daca toata lumea ar fi de acord cu toata lumea...   un week-end excelent dumneavoastra si co-listenilor nostri,   A.R. Radu Iliescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote: --- Alan Rosca <[EMAIL PROTECTED]> wrote:> Propun colegului meu ca, inain

Re: [romania_eu_list] Re: Societatea moderna (vs tarile corupte)

2005-06-09 Fir de Conversatie Alan Rosca
tentatii exista in orice societate, dar societatile unde statul de drept si respectul legii sunt puternice, le evita.   Cu stima,   A.R.Radu Iliescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote: --- Alan Rosca <[EMAIL PROTECTED]> wrote:> La criticile mele, ati adus critici noi, nu> rezolvari. Eu am arat

Re: [romania_eu_list] Cum am putea ajuta Romania din exterior?

2005-06-08 Fir de Conversatie Alan Rosca
Cu tot respectul pentru contributorii acestei liste si interventiile dansilor de calitate, cred ca propunerea de mai jos este una din cele mai constructive, concrete si cu bataie lunga pe care am citit-o in mult timp.  Secondez propunerea lui Florin pentru aceasta tema de discutie...si mai ales

Re: [romania_eu_list] Re: Societatea moderna (vs tarile corupte)

2005-06-08 Fir de Conversatie Alan Rosca
strainilor care vor sa exploateze tara noastra, sau incompetentei si hotiei celor care au condus-o in aceasta perioada?   Cu stima,   A.R.Codruta Nedelcu <[EMAIL PROTECTED]> wrote: --- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Alan Rosca <[EMAIL PROTECTED]> wrote:> Abordarea este simplista. Suge

Re: [romania_eu_list] Societatea moderna (vs tarile corupte)

2005-06-08 Fir de Conversatie Alan Rosca
Abordarea este simplista. Sugereaza ca tarile bogate ar trebui pur si simplu sa transfere banii respectivi tarilor sarace, si totul s-ar rezolva. Nu spune nimic de coruptia rampanta din majoritatea tarilor sarace, si despre faptul ca tocmai leaderii respectivelor tari sunt cei care s-au imbogati

[romania_eu_list] Amnesty USA retrage apelativul "Gulag" pentru Guantanamo Bay

2005-06-06 Fir de Conversatie Alan Rosca
 http://www.suntimes.com/output/news/cst-nws-gitmo06.html extras din articolul intitulat "Amnesty USA backs off Gitmo as 'gulag'", aparut in Chicago Sun Times pe 6 iunie: On "Fox News Sunday," host Chris Wallace asked William Schulz, director of Amnesty International USA, if he stood b

Re: [romania_eu_list] Re: Atitudinea anti-islamica

2005-06-03 Fir de Conversatie Alan Rosca
o simpla mentiune: statul american (inteleg ca va referiti la U.S.) permite avortul, prin decizia Curtii Supreme de Justitie - Roe vs Wade, 410 US 113 (1973).   cu stima,   a.r. Stefan Gavrilescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote: foarte interesant ce ati scris! si vorbesc serios: nu e o ironie cum atip

Re: Subject: Re: [romania_eu_list] Atitudinea anti-islamica

2005-06-02 Fir de Conversatie Alan Rosca
omunism sau nazism).   Cu consideratie,   A.R.     Cu respect,   Victroia Timofte - Original Message - From: Alan Rosca To: romania_eu_list@yahoogroups.com Sent: Tuesday, May 31, 2005 4:30 PM Subject: Re: Subject: Re: [romania_eu_list] Atitudinea anti-islamica Dati exemple din atrocit

Re: [romania_eu_list] Atitudinea anti-islamica

2005-06-02 Fir de Conversatie Alan Rosca
toria Timofte   - Original Message - From: Alan Rosca To: romania_eu_list@yahoogroups.com Sent: Tuesday, May 31, 2005 5:37 PM Subject: Re: [romania_eu_list] Atitudinea anti-islamica Va multumesc pt. raspuns.  Va raspund pe puncte.IDEE <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > Domnule

Re: [romania_eu_list] Re: francezii au spus NU globalizarii

2005-06-01 Fir de Conversatie Alan Rosca
ut". Din acest punct de vedere, votul de duminica a> exprimat si iluziile resentimentare ale unei stangi retrograde. In loc> sa blocheze accesul est-europenilor pe piata muncii de la ei,> francezii ar trebui sa recurga la retetele care s-au dovedit eficiente> si anume reduce

[romania_eu_list] Fwd: RACC Mourns Death of Ambassador

2005-06-01 Fir de Conversatie Alan Rosca
Note: forwarded message attached.__Do You Yahoo!?Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around http://mail.yahoo.com *** sustineti [romania_eu_list] prin 1% din impozitul pe 2005 - detalii la http://www.europe.org.ro/euroatlant

Re: [romania_eu_list] Re: francezii au spus NU globalizarii

2005-06-01 Fir de Conversatie Alan Rosca
Mihai Zodian <[EMAIL PROTECTED]> wrote: Apropos de China, eu sunt curios cat va dura combinatia aceasta intre partidul comunist si economie capitalista in expansiune. ...si, la fel de important, cum se va sfarsi aceasta combinatie: tranzitie controlata catre regim democratic? colaps a la URSS

Re: [romania_eu_list] Re: francezii au spus NU globalizarii - erata

2005-06-01 Fir de Conversatie Alan Rosca
in versiunea originala a mesajului meu comparasem salariul orar al unui muncitor de la General Motors (circa $60/ora inclusiv beneficii, sau circa $120,000 anual) cu cea a unui muncitor roman din aceeasi industrie. cand am editat mesajul am renuntat la exemplu din considerente de spatiu, dar am pas

Re: [romania_eu_list] Re: francezii au spus NU globalizarii

2005-06-01 Fir de Conversatie Alan Rosca
i > de la ei, > francezii ar trebui sa recurga la retetele care s-au > dovedit eficiente > si anume reducerea masiva a impozitelor si mai ales > flexibilizarea > conditiilor de angajare. Doar o economie libera este > cu adevarat > sociala. Dar ce te faci cu o tara in care

Re: [romania_eu_list] Atitudinea anti-islamica

2005-05-31 Fir de Conversatie Alan Rosca
Va multumesc pt. raspuns.  Va raspund pe puncte.IDEE <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > Domnule Rosca,> Cand spuneti ca musulmanii au o societate inapoiata, care este criteriul de referinta folosit in aceasta evaluare? Declaratia Universala a Drepturilor Omului. > Cumva noi, societatea occidentala,

Re: [romania_eu_list] Atitudinea anti-islamica

2005-05-31 Fir de Conversatie Alan Rosca
ceea, desi consider anromala violenta conjugala, nu pot sa o tolerez. A considera, insa, homosexualitatea, de exemplu, o anormalitate si a o tolera,  inseamna a fi cu adevarat tolerant, pt ca toleranta nu se manifesta  "fata de cei ca noi", ci fata de "cei care sunt altfel".Cu re

Re: Subject: Re: [romania_eu_list] Atitudinea anti-islamica

2005-05-31 Fir de Conversatie Alan Rosca
e islam ca si religie.   Cu stima,   A.R.   Uiorean Ligiu <[EMAIL PROTECTED]> wrote: - Original Message -From: "Alan Rosca" <[EMAIL PROTECTED]>To: Sent: Tuesday, May 31, 2005 12:17 AMSubject: Re: [romania_eu_list] Atitudinea anti-islamica> Mi se pare ca se rast

Re: [romania_eu_list] Re: "Jihadul" sau la ce trebuie sa se astepte crestinii (pt.Zodian si Iliescu)

2005-05-31 Fir de Conversatie Alan Rosca
Stimata doamna,   In cam toate situatiile, cred ca m-am gasit pe pozitii opuse co-listeanului pe care il impodobiti cu epitete. Ceea ce spun mai jos nu este in apararea dansului, ci in apararea unor standarde mai inalte pe care cred ca ar trebui sa le respectam in dezbatere.   Nu inteleg de ce,

Re: [romania_eu_list] Atitudinea anti-islamica

2005-05-30 Fir de Conversatie Alan Rosca
--- IDEE <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > Modernul considera ca daca, inspirit din ziare > si propaganda de doi lei, sustine toleranta in > relatiile umane si iata, > toleraza homosexualitatea sau stiu eu ce alta > anormalitate, ... intre "anormalitatile" de care vorbiti, pe care le tolereaza soc

Re: [romania_eu_list] Atitudinea anti-islamica

2005-05-30 Fir de Conversatie Alan Rosca
Mi se pare ca se rastoarna putin realitatea. Credeam ca militantii islamici sunt cei care ii urasc pe "moderni", nu invers. Nu stiu sa fi citit de "moderni" care sa decapiteze militanti islamici. Din partea societatii moderne, cred ca este mai degraba dispret, nu ura. Dispret fata de niste oameni

[romania_eu_list] Re: francezii au spus NU globalizarii

2005-05-30 Fir de Conversatie Alan Rosca
Respingerea Constitutiei UE in Franta reprezinta alegerea securitatii pe termen scurt, cu pretul bunastarii pe termen lung. Este o victorie a stangii protectioniste, care favorizeaza protectia sociala, impotriva minoritatii liberale, care a militat pentru reforme economice dure dar necesare pentru

Re: [romania_eu_list] shia vs sunni

2005-05-29 Fir de Conversatie Alan Rosca
> > Daca sursele subsemnatului (http://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/ir.html) > > sunt eronate, sunt gata sa recunosc ca am gresit. --- Radu Iliescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > Asta chiar e sursa sa te informezi despre Islam > :- Contine destule manipulari propagandistice, in >

[romania_eu_list] shia vs sunni

2005-05-28 Fir de Conversatie Alan Rosca
> Sigur, turcii nu sunt arabi, cum nici > persanii siiti nu sunt Cineva se pare ca se inversuneaza sa confunde shia cu sunni, si sa posteze informatii eronate. Acum cateva zile sustinea ca sunni sunt majoritari in Iraq; acum sustine ca persanii (majoritatea populatiei Iranului) nu sunt shia. Am

Re: [romania_eu_list] Declaratii iresponsabile? Am gresit! Aveti dreptate.

2005-05-16 Fir de Conversatie Alan Rosca
Au  fost  si perioade  de deznadejde. Am vazut insa ca  se poate. Si in Romania! - Original Message - From: Alan Rosca To: romania_eu_list@yahoogroups.com Sent: Monday, May 16, 2005 4:49 PM Subject: RE: [romania_eu_list] Fw: Declaratii iresponsabile? am spus anterior ca mi-e greu sa cre

RE: [romania_eu_list] Fw: Declaratii iresponsabile?

2005-05-16 Fir de Conversatie Alan Rosca
am spus anterior ca mi-e greu sa cred ca Albright ar fi putut spune ceva atat de scandalos si imoral ... am gresit. aveti dreptate, a spus asta cuvant cu cuvant.   in 2003 si-a cerut scuze pentru afirmatie (i-a luat 7 ani...), in memoriile ei ("Madam Secretary" - p. 275):   "I must have been cra

Re: [romania_eu_list] Re: Fw: Declaratii iresponsabile, insultarea poporului roman!

2005-05-16 Fir de Conversatie Alan Rosca
a ar fi mult mai interesant daca nu ar fi incarcat in mod constant de mesaje fara relevanta pentru grup ca intreg, ci doar pentru cativa membri carora le place sa isi vada numele scris undeva, oriunde. Cam 80% dintre mesaje sunt reply fara importanta. Judecati si voi. Nu astept reply, desigur. Al

Re: [romania_eu_list] Re: Fw: Declaratii iresponsabile, insultarea poporului roman!

2005-05-16 Fir de Conversatie Alan Rosca
Stimata domnisoara, va multumesc pentru raspuns. probabil ca daca vom incepe - asa cum se pare - o dezbatere despre petrol, nu veti mai avea ocazia sa va plictisiti pentru o perioada consistenta de timp... ca intotdeauna, este o placere sa incrucisam floretele. incep prin a solicita o amanare. v

Re: [romania_eu_list] "preturile mai favorabile" si interpretarea deformataRe: regretabil cinismul ...

2005-05-16 Fir de Conversatie Alan Rosca
afla si dumnealor ca > razboiul NU > este COMPUTER GAME:(... > > Spre delectare ofer urmatoarele articole cu remarca: > don't forget, BUSH IS A(pathological?)LIAR!:)) > > http://www.thenation.com/blogs/thebeat?bid=1&pid=2320 > > http://www.cnn.com/2005/US/03/

RE: [romania_eu_list] Fw: Declaratii iresponsabile?

2005-05-16 Fir de Conversatie Alan Rosca
...si Luna este un imens satelit artificial, controlat de extraterestrii care au insamantat Pamantul acum cateva milioane de ani... cu stima, A.R. --- sebastian marian epure <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > Razboi.. > un cuvant care de mii de ani se conjuga la trecut si > prezent si d

Re: [romania_eu_list] manipularea opiniei publice in cazul Iraqului(si nu numai), asta era problema!

2005-05-15 Fir de Conversatie Alan Rosca
> Dosare..da dar numai dintr-o parte... Dl. Zodian se referea la New York Times...ziarul acela cu vederi de stanga, care critica administratia Bush cam tot timpul (si de cele mai multe ori o face al naibii de bine!)... daca se sugereaza aici ca si NY Times face parte din conspiratia imperialista

[romania_eu_list] Asia Centrala

2005-05-14 Fir de Conversatie Alan Rosca
http://news.yahoo.com/s/ap/uzbekistan_revolt Interesant ce se intampla in Asia Centrala... apropo de promovarea democratiei de catre U.S. Politica externa probabil ca este o femeie de moravuri similare cu cea cu care se compara politica interna... iar uneori politica U.S. a fost sa se alieze cu g

Re: [romania_eu_list] Re: Fw: Declaratii iresponsabile, insultarea poporului roman!

2005-05-14 Fir de Conversatie Alan Rosca
<[EMAIL PROTECTED]> wrote: > --- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Alan Rosca > <[EMAIL PROTECTED]> > wrote: > > > Cei care sunt de partea razboiului (disclaimer: > subsemnatul ma > numar printre ei, deci opiniile exprimate aici sunt > influentate de > a

Re: [romania_eu_list] Re: Fw: Declaratii iresponsabile, insultarea poporului roman!

2005-05-14 Fir de Conversatie Alan Rosca
quot; industrie > de confectii cu sistemul "lohn") samd > > Ce dracu'! banu' conteaza! - restul? "pierderi > colaterale, > tovarasi" > > Iar daca soferii mai sunt si multi (= "majoritate") > - inseamna si ca > principiile democr

Re: [romania_eu_list] Fw: Declaratii iresponsabile, insultarea poporului roman!

2005-05-14 Fir de Conversatie Alan Rosca
Maine, poimaine vom trai in Cosmos. > Asa ne trebuie! > > Cu indignare fata de adeptii razboiului de oriunde, > > O iubitoare a culturii americane si a poporului > american, dar nu si a lui Bush&Co. > > Mariana Hudrea > - Original Message - >

Re: [romania_eu_list] regretabil cinismul ...

2005-05-14 Fir de Conversatie Alan Rosca
cineva care conduce mult si nu doreste sa fie complice la complotul american care a dus la invazia iraq-ului, ar putea sa refuze sa beneficieze de preturile mai favorabile la benzina, pe care le plateste in fiecare zi la pompa tocmai datorita acestei invazii. in aceeasi linie cu sugestia de a intr

Re: [romania_eu_list] Fw: Declaratii iresponsabile, insultarea poporului roman!

2005-05-14 Fir de Conversatie Alan Rosca
multumesc co-listeanului meu pentru raspuns. adresez punctele in ordine: == --- Radu Iliescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > > Intr-adevar, motivul principal invocat - armele de > > distrugere in masa - s-a dovedit a fi incorect. > > Adica s-a dovedit a fi un card de minciuni. > Corect/in

Re: [romania_eu_list] Fw: Declaratii iresponsabile, insultarea poporului roman!

2005-05-12 Fir de Conversatie Alan Rosca
Cred ca de multe ori in dezbaterile legate de invazia Iraq-ului se pierde din vedere rezultatul, de dragul motivelor.   Intr-adevar, motivul principal invocat - armele de distrugere in masa - s-a dovedit a fi incorect. Mai mult, este foarte posibil ca motivul principal real sa fi fost petrolul.

Re: [romania_eu_list] despre "americanul" primitiv "patriot" de PARADA, si aburii de whiskey

2005-05-03 Fir de Conversatie Alan Rosca
Mi se pare aproape amuzant ca incheierea razboiului rece e considerata opera lui Gorbachev - comunistul fortat de situatie sa faca reforme - si nu a lui Reagan - politicianul de dreapta care a falimentat URSS fortand-o la cheltuieli militare cu mult peste posibilitatile sale, si care a fost un c

Re: [romania_eu_list] Re: Momentul tacerii/DRAMA ROMANILOR DIN IRAK

2005-04-29 Fir de Conversatie Alan Rosca
>> "se pare uneori suspect entuziasmul onor concetateni de-ai nostri pt capitalismul pur cand daca ne uitam la noi, cel mai multi, suntem destul de f saraci dupa standardele occidentale ,deci am cam avea nevoie de sprijin si programe de dezvoltare." Aceasta saracie se datoreaza cumva faptului ca

  1   2   >