The links are to http://localhost:8111 there.
On 30.03.2013, at 20:05, SviMik wrote:
Loodan et sain aru õigesti:
Nüüd Missing streets leheküljel on kaks lingid: small bbox ja full bbox.
http://osm.svimik.com/nostreet.php
full bbox tells JOSM to download and select all buildings with given
30.03.2013 15:32, Jaak Laineste (Nutiteq) kirjutas:
Üks põhimõtteline küsimus: OSM-is ei ole tegelikult kõige olulisem küsimus
kas OSM-is on see olemas või mitte. Palju olulisem on kaks küsimust veel
enne seda läbi mõelda ja lahendada:
a) Kui lisad maja, siis pead igal juhul kindel olema
On 26.03.2013, at 22:37, SviMik wrote:
Import building: praegu ma teen import Maa-ametist.
On vaja ainult üle vaadata ja nuppu vajutada.
http://osm.svimik.com/btrace_verify.php
Vau, see on küll vägev vidin ! Teisi ei ole veel vaadanud. Kiire idee: ma
eelistaksin taustakaardina aerofotot
Tere jälle,
Mis süsteemiga on tõlked tehtud? Kui näiteks https://www.transifex.com/
süsteemi laeksid .po failidena, siis saaksid teised luua ja hallata
eestikeelset tõlget.
On plaane muudesse riikidesse laieneda? Võin pakkuda www.maakaart.ee
serverisse kasutajat - seal on võimsust üsna
Ma ei tea kuidas teistega, aga ma isiklikult üritan kasutada nii vähe
kanaleid kui võimalik. Meil pole seda probleemi et kasutajaid oleks nii palju
et ühte kohta ei mahuks ära, pigem on oht et üks kasutab ühte ja teist kanalit
ja kokku ei saagi.
Hetkel on siis see emaili list, millel on
Ma saan aru et google/bing ei suuda globaalselt aeropilti paika panna, maaamet
ju võiks ikka. Äkki mingi bugi neil? See ei lähe nende enda põhikaardiga ka
kokku?
Parim siit tundub mulle muutuskogum - mida lühem seda parem. Ma ei tea miks
kogum on parem kui kogu, variant siit näiteks
Mis kihid täpsemalt? http://kaart.maakaart.ee/ kui selline paistab toimivat
(mulle vähemalt) ?
Serveris on väikeseid muudatusi tehtud ikka, aga ära ei tohiks kadunud midagi
olla.
Jaak
On 04.02.2013, at 11:34, kasu wrote:
Kas serveris mingi jama ?
Viimasel ajal on maakaart.ee kihid gis'ist
Huvitav. Serveri konfis seda ei ole, ilmselt apache proxy ajab kiusu. Mis ajast
see katki on?
Jaak
On 04.02.2013, at 16:50, kasu wrote:
On 02/04/2013 12:17 PM, Jaak Laineste wrote:
Mis kihid täpsemalt? http://kaart.maakaart.ee/ kui selline paistab toimivat
(mulle vähemalt) ?
Serveris
: Vitali Balandin [mailto:v...@hot.ee]
Sent: Wednesday, January 02, 2013 11:37 PM
To: Mall Kivisalu
Cc: Jaak Laineste; svi...@mail.ru
Subject: Re: Maaameti aadresside andmete kasutamine
Tere,
Veel üks OpenStreetMap projekti kasutaja (SviMik, svi...@mail.ru) on
huvitanud ADS-i andmete
Sel mingit olemasolevat tagi wikis pole? Plaanid käsitsi lisada või chademo
koduka kml-ist import ettevalmistada? Kuna too on globaalne, siis oleks see
globaalne import ;) St tuleks importslistis läbi arutada.
Jaak
On Jan 3, 2013, at 5:04 AM, Joosep-Georg Järvemaa
Kuna ja kus MTÜ koosistumine tuleb et majandusaasta aruannet arutada
ja muud?
+1. Orgunnid ise äkki?
mv
Ühel kenal päeval, N, 03.01.2013 kell 00:04, kirjutas Joosep-Georg
Järvemaa:
Kuupäeval 2. jaanuar 2013 23:26 kirjutas Joosep-Georg Järvemaa
joosep-georg.jarve...@eesti.ee:
({}, 'cvml',
'talk...@openstreetmap.org');
http://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-lt
--
Ginc
--
Jaak Laineste
___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
On Friday, January 4, 2013, Joosep-Georg Järvemaa wrote:
Kuupäeval 3. jaanuar 2013 11:09 kirjutas Jaak Laineste
j...@nutiteq.comjavascript:;
:
Sel mingit olemasolevat tagi wikis pole? Plaanid käsitsi lisada või
chademo koduka kml-ist import ettevalmistada? Kuna too on globaalne, siis
Margus avastas sellise impordi:
http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/13552879 ja
http://www.openstreetmap.org/browse/changeset/13552866, mis väärib laiemat
arutelu.
Tundub et Aadressregistri külanimed on lisatud. Tulemuseks on, et kui nt
Nominatim-is otsida, siis leiab iga küla
.
On 14.11.2012, at 13:24, Andres Kaaber wrote:
Kas nüüd küsimus oli selles, et mida teha nende punktidega, mis täheistavad
küla nime ja on topelt? Või ... ?
14. november 2012 12:59 kirjutas Jaak Laineste j...@nutiteq.com:
Margus avastas sellise impordi:
http://www.openstreetmap.org/browse
- Piirkonna mentorite teema - iga uus kasutaja saaks omale personaalse
mentori kellelt asju küsida. Jälgida, mis globaalse Welcome Working Group-iga
saab. Peamine probleem on et kust saaks infokanali kasutajate kohta.
Tegeleja: Mihkel (rm87). Ma soovitaksin workingroupi liikmeks pakkuda
://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
--
Jaak Laineste
___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
Correction: I meant Wednesday, 26th.
2012/9/24 Jaak Laineste (Nutiteq) j...@nutiteq.com:
Hello,
Lets make it happen at last! What about this already this Thursday
in Tallinn? I have a NGO-friendly place to be offered in Let's Do It
Foundation (a.k.a. Teeme Ära) office Sakala 17, and time
Saad sa konkeetse pildi näiteks anda? Minumeelest on metsi seal rohkem kui
tarvis, nagu igalpool mujal Eesti piires. Kui täpne see (ehk Corine andmed) on,
on iseküsimus.
--
Jaak
On 04.09.2012, at 22:27, Maiko M wrote:
Asi siis järgnev: olles ise põhimõtteline pooldaja sellistele
Niisama lihtsalt ei saa asendada. Rannajoon on integreeritud corine jms
objektidega, mõnel pool olen jõgedega piire täpsustanud. Ükshaaval tuleks
noppida uued, tundub.
Kui yldisemalt mõelda, siis ma täna pigem ei panekski OSM-i baasi sellist
infot, sinna käib vaid käsitsi loodav ja uuendatav
On 06.06.2012, at 12:09, Worst Fixer wrote:
Hello.
Ich read current import guide lines. They are long. Hard to
understand. Easy to ignore. Even established mappers some times fail
following. Even when they want.
Look: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Guidelines
I did a redraw
http://www.openstreetmap.org/user/WorstFixer/diary/17025
Do you have any comments? What to add? What to remove?
1. I think that the discussion with community should be much earlier,
probably right after you have found some data. Is it really useful data, if
not then do not waste your
2012/5/28 valent.turko...@gmail.com valent.turko...@gmail.com:
You have probably seen this Waste map project that uses OpenStreetMap
as background for mapping waste all over the globe:
http://www.letsdoitworld.org/waste_map
Does anybody know what technology did they use to overlay images and
I guess the data source is
https://data.cityofchicago.org/Buildings/Building-Footprints/w2v3-isjw . It is
nice and rich data, but certainly importing this way is wrong.
Jaak
On May 27, 2012, at 6:54 PM, Worst Fixer worstfi...@gmail.com wrote:
Hello.
There is on going import of Buildings
Kui keegi tahab autoritaarseid andmeid, siis neid saab ta Veeteede ametist või
maaametist. OSM-il on kõrgemad eesmärgid, ja meil (kogukonnal) on endal vabadus
otsustada kas paadisild ja kanal on järve osad või mitte. Mina paneksin
paadisilla eraldi teena vee kohale, aga võibolla on OSM wikis
Just nii teedki - valid objekti, kopid OSM faili omast serverist loetud kihti,
üles laed vaid serverist loetud kihi. Kui JOSM suled, siis pead jälgima et õige
kiht läheks, et ta suurt OSM faili ei uploadiks, minule tahtis ta seda kohe
pakkuda.
Jaak
On 16.04.2012, at 16:08, Meie Mees wrote:
Ma saan aru, et seal mingi zoomiga seal muutub teede värvikodeering: enne on
sisuline tähtsus, siis mingi hetk asendatakse kattega. Konsistentsuse
seisukohast pole see ideaalne, kuigi iseenesest näeb ilus välja ja on praktikas
kasutatav ja suht lihtsalt realiseeritav. SIis peaks täpselt
Kustuta corine julgelt maha. Eks muuga kokkupanek on jälle jupp
nokkimist, ma jään sulle õlle võlgu kui ära teed.
Sent from my Windows Phone
From: Meie Mees
Sent: 11/04/2012 21:43
To: talk-ee@openstreetmap.org
Subject: [Talk-ee] Corine impordi andmed
Tere
Corine impordi andmete järgi on mu
Hoi,
Eelmise aasta SOTM plaan läks napilt ja õnneks vett vedama, nüüd on soomlased
väljas plaaniga teha FOSS4G, st vabavara geoinformaatika suurim aastakonverents
Helsinkis ja SOTM enne või pärast seda Tallinnas. Nagu eelmisel aastal olid
Denveris mõlemad üritused ja töötas päris hästi.
Tere,
ma saan kasutajakontot pakkuda kaart.maakaart.ee masinasse - viisakas
8core,16GB, kiire netiühendus, terabaite kettapinda. Tarkvara on Umbutu 11.10,
postgresql, apache, php, python; muud saan vajadusel lisada. SSL privaatvõtit
oleks vaid vaja teada.
Jaak
On 28.03.2012, at 9:20, Vitali
On olemas http://wiki.openstreetmap.org/wiki/JOSM/Plugins/LicenseChange , see
valideerib objekte. Katkiste objektide leidmiseks tundub asjalik viis
Frederik-u inspektori pilt WMS-ina võtta
http://tools.geofabrik.de/osmi/views/wtfe/wxs? aadressi kasutades.
Jaak
On 08.03.2012, at 13:19,
Noh, suvel või varasügisel võiks Riias ühe kräu teha küll. Ma kardan et OSM
üksi jääks võibolla nõrgaks, ehk kaasaks sinna ka avaandmete vennad?
Jaak
On 03.03.2012, at 16:30, Mihkel Rämmel wrote:
Läti poole pealt tuli alljärgnev küsimus.
Mihkel Rämmel
-- Forwarded message
://kaart.maakaart.ee/?zoom=15lat=21.4225lon=39.826111
--
Raul
2012/2/9 Jaak Laineste j...@nutiteq.com:
Viskasin kiirelt selle Eesti keelde koos näite ja kohandusega:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Et:OpenLayers_Marker_Example
Jaak
On 09.02.2012, at 16:58, Jaak Laineste wrote:
Kui ise
Hetkel ei saa, aga idee on hea. Vaatasin et osm.org kasutatav kood ei sobi, too
on rails_port spetsiifiline. Võiks umbes tosina javascript-reaga tehtav olla.
On keegi kontributeerimas :) ?
Jaak
On 09.02.2012, at 12:52, Raul Kern wrote:
Terv,
kas http://kaart.maakaart.ee kaarti saab
Kui ise javascripti teha, siis on
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OpenLayers_Marker_Example lihtne õpetus. See
kasutab standard-kaarti. Et kaardi (tile-de) allikat muuta, tuleks selle asemel:
map.addLayer(new OpenLayers.Layer.OSM());
kaart luua paari lisaparameetriga:
map.addLayer(new
On 01.02.2012, at 10:07, Joosep-Georg Järvemaa wrote:
Kuupäeval 1. veebruar 2012 9:46 kirjutas Jaak Laineste j...@nutiteq.com:
Mina saan punase tausta sedamoodi
(wms:http://xgis.maaamet.ee/wms-pub/alus-geo?VERSION=1.1.1REQUEST=GetMapLAYERS=of1,reljeefSTYLES=SRS={proj}FORMAT=image
Hoi,
on küsitud, et kas toas ei saa mapping partyt teha. Niikuinii võtame 90%
infost aeropiltidelt ja muudest legaalsetest allikatest. Juba järgmisel nädalal
on selline üritus tulemas:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Night_of_the_living_maps. Ma ise olen
Eestist ära 7ndal, aga oleks äkki
Potlatch'i taustapiltide nimekirja.
See teeks algajatele esimesed sammud mõnevõrra lihtsamaks.
Mihkel Rämmel
2012/1/30 Jaak Laineste j...@nutiteq.com
On 30.01.2012, at 9:43, Jaak Laineste wrote:
On 30.01.2012, at 9:36, Joosep-Georg Järvemaa wrote:
Kuupäeval 29. jaanuar
On 31.01.2012, at 19:26, Mihkel Rämmel wrote:
Reljeefikaart on abiks kraavide/ojade/jõekallaste ülesleidmiseks. Samuti näeb
selle abil metsas olevaid teid (eeldusel, et teele on tehtud tamm või
kaevatud kraav.), paekaldaid ja muid järsakuid, maaaluste ehitiste
asukohtasid.
Parim
On 01.02.2012, at 9:14, Joosep-Georg Järvemaa wrote:
Kuupäeval 31. jaanuar 2012 20:40 kirjutas Jaak Laineste j...@nutiteq.com:
Potlachis ei saa, aga WMS-päringus saab (layers=foto,reljeef).
Mina saan punase tausta sedamoodi
(wms:http://xgis.maaamet.ee/wms-pub/alus-geo?VERSION
On 30.01.2012, at 9:43, Jaak Laineste wrote:
On 30.01.2012, at 9:36, Joosep-Georg Järvemaa wrote:
Kuupäeval 29. jaanuar 2012 22:34 kirjutas Mihkel Rämmel
rmihke...@gmail.com:
Ärataksin uuesti ellu mõtte korraldada tipikatele pisikene OSM'i tutvustus.
Esmaspäevast hakkab nimelt TTÜ's
On 09.01.2012, at 20:25, Margus Värton wrote:
5.01.2012 22:57, Jaak Laineste kirjutas:
Just, Mapnikul on ajutine kiirimport. Täisplaneet tuli uusim täna ja mõned
tunnid on seda otsast imporditud. Ehk nädala lõpuks.
Nii, friigid tahavad veel detaile. Kas me oleme lõppude lõpuks ajast ette
On 05.01.2012, at 22:53, Margus Värton wrote:
5.01.2012 22:37, Margus Värton kirjutas:
4.01.2012 15:06, Andres Kaaber kirjutas:
Aasta tagasi võttis osm2pgsql ~16 tundi ... oskad sa öelda mis muutus,
et nii suur vahe tuli? Kas see 64 bit integeri kasutus?
No igatahes praeguseks on pilt
.
Jaak
Kuupäeval 3. jaanuar 2012 11:45 kirjutas Andres Kaaber
andres.kaa...@gmail.com:
Mhm reinstalli oleks juba varem tulnud teha :)
2012/1/3 Jaak Laineste j...@nutiteq.com:
Kettad paistavad kõik korras olevat, katki oli mount (virises oma librade
versiooni üle, kuigi installitud oli õige
No abbreviations for other cases, e.g. person names
This is actually an interesting question in itself: A. Laikmaa as it is
now or better Ants Laikmaa without abbreviation?
This is just plain error and should be fixed, IMHO.
Jaak
___
Talk-ee
~24-30 tundi imposm, 3-5 ööpäeva osm2pgsql.
Jaak
On 04.01.2012, at 13:35, Andres Kaaber wrote:
Väga tubli ... 24-58 tundi on väga huvitav pakkumine :)
Kuupäeval 4. jaanuar 2012 11:20 kirjutas Jaak Laineste (Nutiteq)
j...@nutiteq.com:
Nii, esialgne taastus on olemas. Täisplaneeti loetakse
The key difference is that mnt-maantee is in theory and also practically
100% automatically replaceable, abbreviated first name like P. is never. So
if needed we can replace all the mnt and pst during postprocessing or even with
database bot.
Jaak
On 04.01.2012, at 15:06, Bartosz
restardiga, sest
mounti polnud varem kasutanud. Tegeleme praegu reinstalliga, Margus Väli tuli
ka appi serveriruumi.
Jaak
On 03.01.2012, at 9:31, Andres Kaaber wrote:
Vaata mida ütleb cat /proc/mdstat
2012/1/2 Jaak Laineste j...@nutiteq.com
Meil pole kasutatavustki, rääkimata statistikast
On 02.01.2012, at 15:39, Margus Värton wrote:
2.01.2012 12:55, Margus Värton kirjutas:
Ma arvan, et Jaagu pakutu on praegu reaalsem stsenaarium. Me võiksime alanud
aastasse planeerida andmebaasiketaste asendamise suurematega, kuid ma ei näe
selleks praegu eelarvet. 300GB 15k SAS kettad
paljuneid nõutumaid mahult on?mvÜhel kenal päeval, E, 02.01.2012 kell 16:33, kirjutas Margus Värton:2.01.2012 16:06, Jaak Laineste kirjutas:Kokku siis 800? Umbes 900 eest saaks Inteli 600G 320-seeria SSD, mis oleks veel palju (10x?) kiirem ja peaks mahu osas veel mõnda aega välja vedama. OSM ti
On 29.12.2011, at 13:39, Margus Värton wrote:
29.12.2011 10:42, Jaak Laineste kirjutas:
seda 2x kiiruse suurendamist kodu impordile või ketaste osale? FS
kindlasti ei mängi nii suurt rulli. BTRFS vs. ext4 BTRFS on küll
aeglasem aga see ei ole nii suur vahe. Samas tundub, et BTRFS -l
Kuupäeval 25. detsember 2011 17:39 kirjutas Jaak Laineste (Nutiteq)
j...@nutiteq.com:
Muide, keda huvitab masina performance ja kel on ideid kuidas
serverit/baasi (eelkõige gis-nimelist) kiiremaks teha et uuendused
järgi jõuaksid praegusele ajale (ja veel parem kui mööda läheks), siis
http
Muide, keda huvitab masina performance ja kel on ideid kuidas
serverit/baasi (eelkõige gis-nimelist) kiiremaks teha et uuendused
järgi jõuaksid praegusele ajale (ja veel parem kui mööda läheks), siis
http://kaart.maakaart.ee/munin/ on toimivad kõverad ka nüüd olemas.
Jaak
On 23.12.2011, at 16:55, Margus Värton wrote:
23.12.2011 14:24, Jaak Laineste kirjutas:
3. Ühine probleem on et mistahes postgres replikatsiooni ülespanek ja
läbikatsetamine gigasuure baasiga on mittetriviaalne töö, mille kohta
juhendeid ei ole ülemäära palju. Kes võiks supportida? Ainus
- on ka mapnik kujundusega WMS olemas (mapproxy sisse konfitud), aga
globaalsete SRS-idega vaid
Tegelikult QGIS-is tundub Mapniku kujundus päris adekvaatselt toimivat ka
Eesti projektsioonis. WMS URL on http://kaart.maakaart.ee/service ja valid kihi
mapnik. Varasemaks on seal osm -
tuleks mergeda?
Kuupäeval 20. detsember 2011 17:02 kirjutas Margus Värton mar...@dakar.ee:
20.12.2011 14:34, Jaak Laineste kirjutas:
Hoi,
Vaatan, et http://openstreetmap.de on kadestamisväärt ilus, konkreetne ja
selge portaal kohaliku kogukonna jaoks. Kiusatus tekib sellest copypaste
teha
.
Sent from my hiPhone
On 21.12.2011, at 10:23, Jaak Laineste jaak.laine...@gmail.com wrote:
Ma kahtlen kas mergemine tehniliselt võimalik on, kasutajanimi on ju kõikides
ajaloolistes planeetides sees. Pigem peaks accepti tegema selle alt. Kui
mingil põhjusel on võimatu, nt ei saa mailile ligi
Hoi,
Vaatan, et http://openstreetmap.de on kadestamisväärt ilus, konkreetne ja
selge portaal kohaliku kogukonna jaoks. Kiusatus tekib sellest copypaste teha
maakaart.ee jaoks, lihtsalt sisu ära tõlkides. Blogi osa seal tundub wordpress
olevat. Oskab keegi?
Käimas on konkurss OSM-ile uue logo, ja kodulehe kujunduse loomiseks. OSMF
(SteveC) on ka raha välja pannud selle eest. Senised logod:
http://www.crowdspring.com/project/2316224_openstreetmap-logo/?filter=allsort=buyer_feedbackvoting=off
Kui osaleda ei jõua, siis vaadata ikka huvitav :)
On 19.12.2011, at 11:59, Joosep-Georg Järvemaa wrote:
2011/12/19 Jaak Laineste j...@nutiteq.com:
Käimas on konkurss OSM-ile uue logo, ja kodulehe kujunduse loomiseks. OSMF
(SteveC) on ka raha välja pannud selle eest. Senised
logod:
http://www.crowdspring.com/project
...@gmail.com:
Mul on ehak -i tabeli alusel aadressid, ehk siis ei ole valesti ja
ülitäpset asja ka ei ole vaja. See oleks ka 1x konvertimine, mitte nn.
reaal ajas.
2011/12/8 Jaak Laineste j...@openstreetmap.ee:
Sa otsid bulk geokodeerijat. Ma poleks eriti kindel kas on.
- Googlel on päris
Testisin praegu kunagi saadud Muuseumite tabeliga. Suurusjärgus 10% jäi
leidmata, mis on päris hea tulemus. Ja ilma mingi häkkimiseta.
Jaak
On 08.12.2011, at 17:01, Jaak Laineste wrote:
Praegu tuli veel parem mõte: uploadi tabel Google Fusion Table-sse. See oskab
ilusti bulk-geokodeerida
jooksvalt).
Jaak
On 08.12.2011, at 17:34, Andres Kaaber wrote:
Google fuusion :) ??? esimest korda kuulen ... aga uurin
Kuupäeval 8. detsember 2011 19:22 kirjutas Jaak Laineste j...@nutiteq.com:
Testisin praegu kunagi saadud Muuseumite tabeliga. Suurusjärgus 10% jäi
leidmata, mis on päris
Tere,
tuletan veel liikmemaksude asja meelde ja tänan ette!
Jaak
Jaak
2011/11/21 Jaak Laineste j...@nutiteq.com:
Tere,
Suur tänu Mihkel Rämmel-ile, kes esimesena maksis liikmemaksu! Teistele
meeldetuletus:
Summa: 20 EUR
Konto: SEB 10220105782019
Saaja: MTÜ Avatud Maakaardi Selts
Tere,
Suur tänu Mihkel Rämmel-ile, kes esimesena maksis liikmemaksu! Teistele
meeldetuletus:
Summa: 20 EUR
Konto: SEB 10220105782019
Saaja: MTÜ Avatud Maakaardi Selts
Tärmin: enne jõule. Tegelikult veel novembris oleks veel toredam. Ma ise olen
järgmine... :)
Jaak
On 10.11.2011, at 8:07, kasu wrote:
On 11/08/2011 09:37 PM, Mihkel Rämmel wrote:
Tundub tõesti, et need mitteomavalitsusüksustest linnad peaks olema samal
tasemel küladega. Kui keegi paari järgneva nädala jooksul ei leia mõnda
põhjust praeguse olukorra säilitamiseks, siis võib need ära
Hoi,
selle seis on jätkuvalt lahendamata. Käisime kevadel Maanteeametis rääkimas,
nemad olid põhimõtteliselt nõus, Tambet valmistas isegi skriptid ette mis nende
andmebaasisüsteemist Google jaoks sobiva GTFS-i valmistas.
Nagu ikka on saatan tehnilistes detailides:
- Maanteeametil polnud
Kuidas iganes maposmaticuga on, me peaks tag-ima ikkagi sisu järgi ja kui vaja
siis torkima maposmaticu tegijaid et nad kohandaksid tarkvara meie
adminsüsteemile (kõige parem kui saadame patchi ise).
Jaak
On 08.11.2011, at 20:45, Joosep-Georg Järvemaa wrote:
Kuupäeval 8. november 2011
panna, kuid alles
pärast põhjalikku testimist testserveris.
Edu,
- M -
___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
--
Jaak Laineste
___
Talk
nendest ka suurt midagi ei tea :)
mv
Ühel kenal päeval, E, 07.11.2011 kell 11:43, kirjutas Jaak Laineste
(Nutiteq):
Üks asi mida ma praegu ei teeks on masina järjekordne
ümberinstallimine. Selle OSM jaoks vajaliku tarkvarastäki kokkupanek
on võtnud mul ikka mitmeid unetuid öid ja seda olen
Mnjah, tundub et serveris on ikkagi need kettad või kontroller või midagi
katki ning seetõttu nii baas kui cache on lihtlabaselt maas (failid
loetamatud). See juhtus samal ajal kui imposm tõmbas uut planeedi seisu sisse,
paistab et kettamassiiv, kontroller või selle konf ei ole ikkagi hea.
).
Jaak
On 30.10.2011, at 13:01, Jaak Laineste wrote:
Kuidas see stiilifaili katsetus läbi versioonihalduse käiks? Iseenesest oleks
mapserveri ülespanek lihtne, ning testkliendiks võib siis olla suvaline WMS
klient (ilma cacheta).
Jaak
On 30.10.2011, at 12:54, Mihkel Rämmel wrote
Jah, mis uuem/õigem on seda kasutaks. Ma kuulsin forest/wood sellist eristust
esimest korda ja seega olengi see, kes seda suvaliselt on kasutanud.
Jaak
On 01.11.2011, at 20:03, Joosep-Georg Järvemaa wrote:
Seega - otsustagem ära, kumbapidi me siis sildistame ja kas peame ka
värvitoonidega
Hoi,
Corine põldude kustutamine polnud nii lihtne kui lootsin ja JOSM
filter+delete meetod osutus keerukamaks. Peamised probleemid:
1) kui tõmmata alustuseks näiteks Geofabriki estonia.osm, ja sealt filtreerida
põllud, siis see info on ülessalvestamise ajaks vananenud ja üleslaadimisel
tekivad
Kuidas see stiilifaili katsetus läbi versioonihalduse käiks? Iseenesest oleks
mapserveri ülespanek lihtne, ning testkliendiks võib siis olla suvaline WMS
klient (ilma cacheta).
Jaak
On 30.10.2011, at 12:54, Mihkel Rämmel wrote:
Hetkel paistab puudu olevat veel ka kõik layer silti puudutavad
Jep, mapproxy rokib täiega, ja Oliver on kõik mu probleemid mõne tunniga
vastanud. Eks isiklikud tutvused on alati kasuks :).
kaart.maaakaart.ee all on nüüd siis vaikimisi kaardiks mapproxy abil
puhverdatud WMS. WMS URL on http://kaart.maakaart.ee/service/ - seda võite oma
lemmik-WMS
Hoi,
Eile oli siis viljakas kokkusaamine Tartus, tänan kõiki kohaletulnuid! Eriti
neid, kes võtsid vaevaks Keilast ja Rakverest kohale tulla.
Kokkuvõte minu märkmete järgi.
MTÜ asjad:
1. Kaks MTÜ uut liiget sai kirja: Margus Väli ja Mihkel Rämmel. Sellega kasvas
ametlike liikmete arv
Doodle tulemuse põhjal kinnitaks OSM Eesti kogukonna koosolemise ajaks 26.10
kl 18:00 Tartus. Kohta veel täpsustan. Tulijaid eeldaks umbes pool tosinat,
siis tegelikult mahuks kuhu iganes ära ja TÜ auditoorium oleks vähe suur ja
ebahubane.
Ühtlasi toimuks formaalne MTÜ Avatud Maakaardi
20a pärast selle kodaniku surma prominentse elaniku nime järgi.
Tervitades,
Kristjan
6. oktoober 2011 20:57 kirjutas Jaak Laineste (Nutiteq) j...@nutiteq.com:
siis kas name või addr:housename tagiga ? Milline pärast otsinud õieti
välja tuleb.
Kas talude nimede juurde peaks veel
Tartus saaksin TÜ geograafide juures ruumi orgunnida, ja neid endid kutsuks ka
ligi igal juhul.
Mu enda ajaprobleem on et mul on enamvähem korra nädalas Tallinnas üritus, aga
kõik nad on õhtused, ja mitu õhtust Tallinnaskäiku nädalas on pisut liig. Ja
teine piirang on et 1.novembrist olen
Hello,
I put cc to Estonian local email list, as this is not for me to decide, but
general community should agree on this. My personal understanding is that there
is no explicit permission from Tallinn City Government (or Transpordiamet), so
this data should be considered as unclean. I
Hi Phil!
2011/9/19 Phil! Gold phi...@pobox.com:
Here's my FlexGet config.yaml:
feeds:
osm-planets:
rss: http://osm-torrent.torres.voyager.hr/files/rss.xml
accept_all: yes
transmission:
host: localhost
port: 9091
username: username
2D22 026A 27F2
--- --
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
--- --
___
talk mailing list
talk@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk
--
Jaak Laineste
kujundust meie vajaduste jaoks tuunida.
Jaak
On 11.09.2011, at 11:36, Jaak Laineste (Nutiteq) wrote:
Ma toon SOTM-ilt mitmeid uusi ideid, kuidas importimist ja renderdust
parandada, nii et saab tehtud. Üldiselt:
- teha uuendusi näiteks korra nädalas kasutades imposm-i, mis peaks
planeedi alla 24
-
___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk-ee
--
Jaak Laineste
___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org
Miks mitte - kui see näeb välja nagu hoone, siis peaks olema ka kaardil
vastavat tüüpi (industrial) hoone?
On 02.09.2011, at 9:33, Andres Kaaber wrote:
Tere
Ceeyx -l on selline mure ...
siin ojamaalt kuni kohtla-järvele ehitatakse põlevkivi transpordi
jaoks konveieri linti mis
Kui see mõiste tuli JOSM presettidest, siis tegelikult tuleks koostada
eestispetsiifiline preset-tide fail ja sealt tag-id mida Eestis vaja eemaldada
(see fell muuhulgas), ning lisada need mis just siin on olulised (näiteks
lauluväljakud, tuhamäed jms).
Jaak
On 02.09.2011, at 12:40, Margus
Teine Margus on selle küsimusega tegelenud korra :)
http://www.mail-archive.com/talk-ee@openstreetmap.org/msg00760.html
On 28.08.2011, at 17:27, Margus Värton wrote:
Hoi,
metsadele on OSMis kaht sorti silte - natural=wood ja landuse=forest.
Missugune on nende kasutamise praktika? Ma
Hoi,
lisasin Marguselt saadud info põhjal Tartu LV WMS URL-id algajajuhendi
wikilehele:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Et:Beginners_Guide_1.1.2#Tartu_LV_WMS_server
Juhendi tegin ka video kujul: http://www.youtube.com/watch?v=sznW1aChil8
Nn Rasterkaart (1:2000 planšetid?) on seal ikka
Mul on mulje, et tänapäeva GPS-id peavad AA-dega vastu ümber 10 tundi; oleneb
kui head patareid on; akudega ehk paar korda enam. Ega päevas rohkem matkagi,
seega igaks päevaks paar patareid. Mõõtkavast ja läbitavast trassi raskusest ei
tohiks see sõltuda, teoorias avatud taevaga võtab pisut
Nüüd avastasin et kirjutasid A4(kaart), ma lugesin AA (patarei) ;)
Sent from my hiPhone
On 18.07.2011, at 21:17, Joosep-Georg Järvemaajoosep-georg.jarve...@eesti.ee
wrote:
Huvitav, mitu A4 oleks vaja, et piisavas* mõõtkavas kogu trass kaetud oleks?
__
* Võimalikest ületamatutest
Hullud vennad. Kes on Tallinna kandis ja (MTÜ) GPS-i valdab - võiks ju
laenutada, kui nad korralikuma kaardi oma
http://otsemonid.blogspot.com/p/kaart.html lehele panevad :)
Jaak
Begin forwarded message:
From: Anti Orgla apun...@gmail.com
Date: 18 juuli 2011 11:34:25 GMT+03:00
To:
On 18.07.2011, at 16:38, Joosep-Georg Järvemaa wrote:
Kuupäeval 18. juuli 2011 16:33 kirjutas Andres Kaaber
andres.kaa...@gmail.com:
Täitsa tore tõesti :) Ma võiks enda oma kaasa anda küll. Eriti edev oleks
ju kui nende matka näeks reaalajas osm -i kaardi peal :)
Eesti firma -
On 18.07.2011, at 17:47, kasu wrote:
On 07/18/2011 05:28 PM, Jaak Laineste wrote:
On 18.07.2011, at 16:38, Joosep-Georg Järvemaa wrote:
Kuupäeval 18. juuli 2011 16:33 kirjutas Andres
Kaaberandres.kaa...@gmail.com:
Täitsa tore tõesti :) Ma võiks enda oma kaasa anda küll. Eriti edev oleks
Kuupäeval 27. juuni 2011 8:30 kirjutas kasu k...@lap.ee:
On 06/24/2011 03:25 PM, Jaak Laineste wrote:
man_made=tower
tower:type= communication
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:man_made%3Dtower
lisaks kui tead:
operator=EMT
communications_transponder:service=GSM
jms: http
Well, it has been stated multiple times that it was a lawyer opinion that
Francis Davey, who also claims to be a lawyer, gave an opposite opinion.
CC-BY-SA didn't apply to our data, and factual databases aren't protected by
Which is a false premise, map data isn't factual data and copyright
man_made=tower
tower:type= communication
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:man_made%3Dtower
lisaks kui tead:
operator=EMT
communications_transponder:service=GSM
jms:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Communications_Transponder
Jaak
On 24.06.2011, at 12:39, Andres
___
Imports mailing list
impo...@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/listinfo/imports
--
Jaak Laineste
___
Talk-ee mailing list
Talk-ee@openstreetmap.org
http://lists.openstreetmap.org/listinfo
Kirja koopiat ta endale ei saada, listis oli olemas küll. Spam-i saatsin ma
curl skriptiga webilehe kaudu kasutajanime põhjal, päevas saab nii saata umbes
50 kirja, siis blokitakse ära. Karta võib, et need kes on korra vaid proovinud
(alla 10 edit-i), jätavadki reageerimata. Teistele tuleks
Esimene ettejuhtuv oligi prügi :
http://www.openstreetmap.org/browse/way/55679948 :) Mitte et ma mingit
selgitust sellele omaks. Ajatempli järgi võis see geograafiaõpetajate
koolitusel tekkinud olla.
Õnneks seda prügi ei renderdata
On 16.06.2011, at 10:45, Vitali Balandin wrote:
Siin on
101 - 200 of 369 matches
Mail list logo