[protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-03-15 Fir de Conversatie vulcan vali
http://www.petitieonline.ro/petitie/papa_nu_are_ce_cauta_in_romania_-p66477055.html Papa Nu are ce cauta in Romania ! 29/01/2011 categorie: Religie, spiritualitate. De ce spunem NU venirii papei in Romania! Marturisirea este mantuitoare, ca fii ai Bisericii,

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-20 Fir de Conversatie ARIN
Gushterul -- From: Uplink To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Wed, February 16, 2011 1:06:30 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Mai, si n-ai facut si tu un film ca sa pui pe Youtube, fara post-procesare si CGI, cu demonizatii aia care plut

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-20 Fir de Conversatie Uplink
u-monitorizarea-combaterea-antisemitismului.htm?cfnl > = > > Gushterul > > > -- > *From:* Arhitectura > *To:* protest-ro@yahoogroups.com > *Sent:* Fri, February 18, 2011 7:57:53 PM > *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Ro

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-20 Fir de Conversatie Arhitectura
ebruary 20, 2011 8:15 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Offtopic:) Dupa ce Codruta a postat link-ul cu legionarii, apare printr-o coincidenta si pe Hotnews:) http://www.hotnews.ro/stiri-esential-8318642-video-maicute-manastirea-petru-voda-canta-parinte

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-20 Fir de Conversatie Codruta N
- From: Arhitectura To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Fri, February 18, 2011 7:57:53 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?  "Magheru" nu era trimitere la bulevard, baruri, curve, etc, ci la un anumit niv

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-20 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
-antisemitismului.htm?cfnl= Gushterul From: Arhitectura To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Fri, February 18, 2011 7:57:53 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?  "Magheru" nu era trimitere la bulevard, baru

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-18 Fir de Conversatie Arhitectura
De ce iti plac tie roscatele si nu blondele ? - Original Message - From: Uplink To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Friday, February 18, 2011 9:13 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Ramane totusi intrebarea: de ce e Biblia mai

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-18 Fir de Conversatie Arhitectura
ea il face rau :) Nu exista solutie la acest lucru. Gushterul -- From: Arhitectura To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Thu, February 17, 2011 10:00:53 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii pap

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-18 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
Gushterul From: Arhitectura To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Thu, February 17, 2011 10:00:53 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?  Foarte frumos ! :) Hai sa o iau pe limba ta. Ce pui coane in locul RELIGIEI, ca s-au strofocat s

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-18 Fir de Conversatie vulcan vali
Gustere, trebuie sa stii ca Iubirea si Adevarul merg mana in mana! Se vede ca nu esti un om prost, si iti pui intrebari! Tocmani de aceea si raspund! --- On Wed, 2/16/11, Gushterul LAIR wrote: From: Gushterul LAIR Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-18 Fir de Conversatie Arhitectura
protest-ro@yahoogroups.com Sent: Tuesday, February 15, 2011 12:39 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Domnule Dicu Sava Cristian, Ceea ce eu am scris exprima gandirea Ortodoxa , Patristica, nu sunt pareri personale! --- On Mo

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-18 Fir de Conversatie Arhitectura
3 generatii ! Cu stima, Dicu-Sava Cristian www.dsclex.ro http://arid.wordpress.com - Original Message - From: vulcan vali To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Tuesday, February 15, 2011 12:03 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-18 Fir de Conversatie Arhitectura
, Dicu-Sava Cristian www.dsclex.ro http://arid.wordpress.com - Original Message - From: Gushterul LAIR To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Wednesday, February 16, 2011 1:31 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Si cine este acela care ju

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-18 Fir de Conversatie Arhitectura
dpress.com - Original Message - From: Uplink To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Wednesday, February 16, 2011 12:56 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Sa stii ca nu ar fi o idee rea sa scapam de toti popii de la toate cultele :)

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-17 Fir de Conversatie Uplink
tinta de cauza. > > Si dupa ce mai treci prin niste tipografii ale diverselor culte, o sa iti > dai tu seama ce inseamna "inspirat de Duhul Sfant". Pana atunci deja cred ca > am inceput sa spun prea multe... :) (si n-am nimic cu Ioan Ianolide sau > altii) > > Gushterul >

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-17 Fir de Conversatie dan G
Cred ca asta ar trebui sa iti dea o indicatie ca nu prea imi pasa despre subiect, doar discut subiectul pentru ca l-a deschis cineva. Cred ca am mentionat ca sunt plecat de ani buni, asa ca nu particip in nici un fel, in activitatile din Romania , decat la nivel de observator si comentarii. Am m

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie dan G
..@yahoo.com> *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com> *Sent:* Wed, February 16, 2011 4:44:00 PM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Gustere, dupa ce o sa citesti Noul si Vechiul Testament mai vorbim! Deocamdata s

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie dan G
*Sent:* Wed, February 16, 2011 4:44:00 PM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Gustere, dupa ce o sa citesti Noul si Vechiul Testament mai vorbim! Deocamdata suntem in necunostinta de cauza! Biblia nu e totul! Nici ca

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Uplink
diverselor culte, o sa iti > dai tu seama ce inseamna "inspirat de Duhul Sfant". Pana atunci deja cred ca > am inceput sa spun prea multe... :) (si n-am nimic cu Ioan Ianolide sau > altii) > > Gushterul > > > *From:* vulcan vali > *To:* protest-ro@yahoogroups.

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie dan G
imic cu Ioan Ianolide sau altii) Gushterul *From:* vulcan vali <mailto:valivul...@yahoo.com> *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com> *Sent:* Wed, February 16, 2011 4:44:00 PM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Ro

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Uplink
os' si e > scrisa de fostul puscarias Ioan Ianolide! > > --- On *Wed, 2/16/11, Gushterul LAIR > * wrote: > > > From: Gushterul LAIR > Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? > To: protest-ro@yahoogroups.com > Date: Wednesday, February 16,

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie dan G
ebruary 16, 2011 4:44:00 PM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Gustere, dupa ce o sa citesti Noul si Vechiul Testament mai vorbim! Deocamdata suntem in necunostinta de cauza! Biblia nu e totul! Nici carte magica nu e! Si ti-am spus ca aici e vorba de cre

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Uplink
e mai simplu sa > recunosti faptul ca toata lumea greseste si fiecare plateste pentru ce > greseste? > > Gushterul > > -- > *From:* vulcan vali > *To:* protest-ro@yahoogroups.com > *Sent:* Tue, February 15, 2011 11:43:51 AM > *Subject:* Re: [prot

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
o: protest-ro@yahoogroups.com; gusht...@yahoo.com Sent: Wed, February 16, 2011 4:49:12 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? 1. demonizatii se manifesta numai in preajma obiectelor sfinte( biserica, icoane sf moaste, Sf Cruce, etc) 2 fata respectiva

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
Gushterul From: vulcan vali To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Wed, February 16, 2011 4:44:00 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Gustere, dupa ce o sa citesti Noul si Vechiul Testament mai vorbim! Deocamdata suntem in necun

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? NIMENI NU INTERZICE SA INTRE ORICINE IN BISERICA, SE INTERZIC RUGACIUNILE IN COMUN ! ANATEMELE NU SUNT BLESTEME, ELE DELIMITEAZA GRANITA ADEVARULUI FATA DE MINCIUNA! --- On Mon, 2/14/11, Arhitectura wrote: >F

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie vulcan vali
NIMENI NU INTERZICE SA INTRE ORICINE IN BISERICA,  SE INTERZIC RUGACIUNILE IN COMUN ! ANATEMELE NU SUNT BLESTEME, ELE DELIMITEAZA GRANITA ADEVARULUI FATA DE MINCIUNA! --- On Mon, 2/14/11, Arhitectura wrote: From: Arhitectura Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie vulcan vali
ote: From: Arhitectura Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Monday, February 14, 2011, 3:33 PM   Dragul meu,   Fara malitie sau rautate.   Istoria "Schismei" o poti gasi macar in zeci de

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie vulcan vali
LAIR Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Wednesday, February 16, 2011, 1:31 PM   Si cine este acela care judeca faptul ca un om este posedat sau nu? Exista vre-un demon-metru sau ceva de

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Wed, February 16, 2011 1:06:30 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Mai, si n-ai facut si tu un film ca sa pui pe Youtube, fara post-procesare si CGI, cu demonizatii aia care plutesc in aer. N-ai chemat ProTV-u' sa filmeze.

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie vulcan vali
Domnule Dicu Sava Cristian, Ceea ce eu am scris exprima gandirea Ortodoxa , Patristica, nu sunt pareri personale! --- On Mon, 2/14/11, Arhitectura wrote: From: Arhitectura Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Monday, February

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
ta lumea greseste si fiecare plateste pentru ce greseste? Gushterul From: vulcan vali To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Tue, February 15, 2011 11:43:51 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? As vrea sa va raspund in legatura

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Uplink
insas decizia Sinodului a fost una grabita si neexplicata! > Nedreapta, ca de, preotii nostri si episcopii nu tot romani de ai nostri > sunt! Imediat ne-am lepadat se parintele daniil fara sa cercetam cazul! > > --- On *Tue, 2/15/11, dan G * wrote: > > > From: dan G > > Sub

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Uplink
w.dsclex.ro > http://arid.wordpress.com > > > > > - Original Message - > *From:* Uplink > *To:* protest-ro@yahoogroups.com > *Sent:* Tuesday, February 15, 2011 5:21 AM > *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? > > In RO in loc de popi pedof

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Uplink
Mie-mi place cum sari dintr-o extrema intr-alta. Intai "nu le dati nimic" si apoi "dati-le toata tara". Nu ma semnez cu numele pentru ca n-are rost. Nu mai vreau sa dau prin Bucuresti din motive personale pe care nu vreau sa ti le detaliez. Nici nu stii cat de mult as vrea sa schimb Romania din tem

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie dan G
Discutia era de ce vine papa in vizita. Cum nu mai stau de multi ani in Romamia, habar nu am ce vreti sa ii dati si nici nu ma prea intereseaza. Dar observ ca aici catolicii fac tapaj mare despre proprietatile pe care le vor inapoi. Dati-le toata tara daca vreti, este tara voastra, va spalati

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Uplink
Nu ai nimic impotriva catolicilor, decat ca nu vrei sa-si ia proprietatile inapoi daca au avut, ca liderul lor e nush cum, ca au alea trei erezii (eu nici nu le-am numarat). Daca au avut proprietati si le-au fost confiscate, de ce sa nu li se dea inapoi? Tie ti-ar conveni sa ti se confiste o propri

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie vulcan vali
2:00 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?  Mai, Vali! am trecut peste o gramada de aberatii (cu care vad ca ii asasinezi pe co-listeni intr-un debit impresionant) - dar asta le intrece pe toate: de UNDE stii TU ce este "important&quo

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie vulcan vali
LAIR To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Monday, February 14, 2011 2:24 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Amorul trupesc este pacat daca este facut ca placere. Daca este facut pentru a face copii nu este pacat. In ambele religii. Cu toat

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Arhitectura
://arid.wordpress.com - Original Message - From: Uplink To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Tuesday, February 15, 2011 5:21 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? In RO in loc de popi pedofili ai de-altele: preotii ortodocsi fura din

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie Arhitectura
-Sava Cristian www.dsclex.ro http://arid.wordpress.com - Original Message - From: Uplink To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Tuesday, February 15, 2011 4:07 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Citation needed. Da si tu o sursa pentru

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-16 Fir de Conversatie vulcan vali
lepadat se parintele daniil fara sa cercetam cazul! --- On Tue, 2/15/11, dan G wrote: From: dan G Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Tuesday, February 15, 2011, 6:24 AM

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-15 Fir de Conversatie dan G
Da, imi vin si mie tot felul pe la usa, care in general incheie cu faptul ca or sa se roage pentru mine si pentru ratacirile mele. Sincer, nu am nimic contra catolicilor, pot sa o dovedesc cu faptul ca mi-am trimis cei trei baieti la un liceu catolic, in ciuda faimei proaste pe care o au pe aici

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-15 Fir de Conversatie Uplink
Nu sunt catolic. Nu sunt afiliat la nici o biserica. Daca maine vine un catolic si spurca Biserica Ortodoxa ma iau si de el. La fel daca vine orice pocait si-mi spune povestea mantuirii sufletului din punctul lui de vedere. Din cand in cand dau peste cate o persoana care chiar stie despre ce vorbe

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-15 Fir de Conversatie dan G
Nu prea ma intereseaza ce veleitati de Dumnezeu are cretinu' ala de papa. Am crezut ca vrei sa iti expui v'un punct de vedere. Nu, nu o sa depun nici un efort, m-am lamurit cine sunt pupincuristii, nu ma mai intereseaza subiectul. Nu ma deranjeaza "aparatorii papilor", daca sunt catolici. Ma dera

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-15 Fir de Conversatie Uplink
Daca as avea chef, as da threadul inapoi pana la mailul Gushterului in care adresa anticipat intrebarea ta despre infailibilitatea papala. Da' n-am chef. O sa trebuiasca sa depui tu efortul asta. Stiu ca e greu. Incearca :) Cat despre aparator al papistasilor... asta te deranjeaza pe tine. Daca pu

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-15 Fir de Conversatie dan G
Inca un aparator al papistasilor? Ies de-astia ca ciupercile dupa ploaie. Banuiesc ca este fenomen tipic de pupincurism romanesc, ca in cazul papistasilor sarlatani de la Sf Iosif. In concluzie, zi si mie la ce se refera si inseamna infailibilitatea papala asa cum o intelegi tu? De unde vine do

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-15 Fir de Conversatie Uplink
t; parte... > > Si mai avem celebrele ineptii cu Conciliul de la Vatican 1. Care cica sunt > "citate". Probabil dansul a gasit Conciliul in cauza pe vre-un alt Wordpress > de prin Grecia tradus dupa un butoi cu vin de impartasanie, pentru ca in cel > de la Vatican nu scrie nic

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie dan G
eri prostiile pe care le debiteaza. Gushterul *From:* dan G *To:* protest-ro@yahoogroups.com *Sent:* Mon, February 14, 2011 5:04:28 AM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? M-am uitat la vide

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie dan G
gmail.com> *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com> *Sent:* Tuesday, February 08, 2011 2:13 AM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Hai, ca asta fu tare! La

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Uplink
o sa > scapati :))), singura alegere corecta este intre 75% si 5% !!! > Orice altceva ati spune in aceasta situatie concreta este PROPAGANDA > antireligioasa. > > Cu stima, > Dicu-Sava Cristian > www.dsclex.ro > http://arid.wordpress.com > > > > > - Original

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
, 2011 5:57:01 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? In sfarsit, ai punctat si domnia ta ! DA ! CIOLANUL lumesc este de 2.000 de ani o mare problema ! Cu stima, Dicu-Sava Cristian www.dsclex.ro http://arid.wordpress.com - Original Message - >F

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie dan G
:protest-ro@yahoogroups.com> *Sent:* Tuesday, February 08, 2011 2:13 AM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Hai, ca asta fu tare! La fel de bine se poate pune problema "de ce ortodocsii sarbatoresc Pastele la o data

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Uplink
Orice altceva ati spune in aceasta situatie concreta este PROPAGANDA > antireligioasa. > > Cu stima, > Dicu-Sava Cristian > www.dsclex.ro > http://arid.wordpress.com > > > > > ----- Original Message - > *From:* Codruta N > *To:* protest-ro@yahoogroups.com >

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie dan G
Codruta N <mailto:sustr...@gmail.com> *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com> *Sent:* Tuesday, February 08, 2011 2:13 AM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Hai, ca asta fu tare! La fel de bine se poa

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Uplink
, PENTRU CA NEGAM EXISTENTA SUFLETULUI IN PRIMUL RAND, SI > ATUNCI CE CONTEAZA CE RELIGIE ARE APROAPELE, NOI SA FIM SANATORI, SA NE > 'IUBIM'! CE IUBIRE ESTE ASTA? IUBIREA FARA ADEVAR E IPOCRIZIE! > --- On *Sun, 2/13/11, Gushterul LAIR > * wrote: > > > From:

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie dan G
otest-ro@yahoogroups.com> *Sent:* Monday, February 14, 2011 2:24 AM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Amorul trupesc este pacat daca este facut ca placere. Daca este facut pentru a face copii nu este pacat. In ambele religii. Cu toate ca o

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Si imi spui si mie cu ce te duce la pierzanie lista de diferente intre catolici si ortodocsi? Faptul ca ortodocsii pupa icoane in relief si catolicii au statui? Nu ma gandeam ca felul in care modelezi un metal te duce

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
otest-ro@yahoogroups.com Sent: Monday, February 14, 2011 2:24 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Amorul trupesc este pacat daca este facut ca placere. Daca este facut pentru a face copii nu este pacat. In ambele religii. Cu toate ca o sa vezi mereu ca d

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
bruary 08, 2011 2:13 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Hai, ca asta fu tare! La fel de bine se poate pune problema "de ce ortodocsii sarbatoresc Pastele la o data stabilita diferit de catolici?" - de UNDE ar trebui sa stiu eu ca una e mai bu

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
z de vecinatate cu prostia ! Cu stima, Dicu-Sava Cristian www.dsclex.ro http://arid.wordpress.com - Original Message - From: Codruta N To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Tuesday, February 08, 2011 2:07 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
com - Original Message - From: Codruta N To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Tuesday, February 08, 2011 2:00 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?  Mai, Vali! am trecut peste o gramada de aberatii (cu care vad ca ii asasinezi pe

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
14, 2011 1:59 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Acum nu trebuie sa te iei dupa toate prostiile care au ca sursa Ioan Vladuca... sau altii care sustin astfel de termeni. Biserica Catolica (chiar daca ei vor sa o denatureze spunandu-i "adunatura&q

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
- Original Message - From: Gushterul LAIR To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Sunday, February 13, 2011 11:53 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Ce scrii tu cu caps mai jos n-am auzit in viata mea, este o formulare extrem de violenta

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Arhitectura
va Cristian www.dsclex.ro http://arid.wordpress.com - Original Message - From: Uplink To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Sunday, February 13, 2011 10:42 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? N-am mai postat de o suta de mii de

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie vulcan vali
A GRESESC! --- On Mon, 2/14/11, Gushterul LAIR wrote: From: Gushterul LAIR Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Monday, February 14, 2011, 1:59 AM   Acum nu trebuie sa te iei

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-14 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
t-ro@yahoogroups.com Sent: Mon, February 14, 2011 5:04:28 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? M-am uitat la videouri! Destul de bune si de coerente. Inteleg ca biserica ortodoxa romaneasca dintr-o "politete" rau inteleasa, incearca sa se poarte cu manusi

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie dan G
Schisma este doar o manifestare superficiala a diferentelor si directiilor fundamental diferite intre cele doua biserici. Dan G On 2/13/2011 12:42 PM, Uplink wrote: N-am mai postat de o suta de mii de ani pe lista asta si sper sa nu spun prostii (mai mari decat se spun de obicei pe aici), dar.

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie dan G
PACAT MINCINOS ESTE' --- On *Sun, 2/13/11, Uplink //* wrote: From: Uplink Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Sunday, February 13, 2011, 10:42 PM N-am mai postat de o suta de mii de ani pe lista as

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie dan G
D, SI ATUNCI CE CONTEAZA CE RELIGIE ARE APROAPELE, NOI SA FIM SANATORI, SA NE 'IUBIM'! CE IUBIRE ESTE ASTA? IUBIREA FARA ADEVAR E IPOCRIZIE! --- On *Sun, 2/13/11, Gushterul LAIR //* wrote: From: Gushterul LAIR Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Ro

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie dan G
avut dreptate. Gushterul *From:* dan G *To:* protest-ro@yahoogroups.com *Sent:* Mon, February 14, 2011 1:59:08 AM *Subject:* Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Nu fi fraier! Acuzatia asta de ura este doar un tertip ca sa iti inchida gura si sa omoare critica. Nimeni

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
, February 14, 2011 1:59:08 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Nu fi fraier! Acuzatia asta de ura este doar un tertip ca sa iti inchida gura si sa omoare critica. Nimeni nu uraste pe papistasii astia nenorociti, dar oamenii care incearca sa urmeze dreapta

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie dan G
Sigur, Hai sa intoarcem intrebarea cu sarbatorirea Sfintului Pasti cum vrei tu! Vrei sa spui ca nu stii raspunsul? Vorbind despre burlacia preotilor, hai sa stam stramb si sa judecam drept, Ce crezi tu ca este mai bine pentru o parohie si pentru un sat, sa aiba un popa catolic in calduri care nu

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
de care esti pedepsit vesnic? Gushterul From: Codruta N To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Tue, February 8, 2011 2:13:52 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? DE CE ortodocsii obliga preotii sa fie casatoriti, cand "a

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Codruta N
IE! --- On Sun, 2/13/11, Gushterul LAIR wrote: From: Gushterul LAIR Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Sunday, February 13, 2011, 11:53 PM

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Codruta N
Hai, ca asta fu tare! La fel de bine se poate pune problema "de ce ortodocsii sarbatoresc Pastele la o data stabilita diferit de catolici?" - de UNDE ar trebui sa stiu eu ca una e mai buna decat cealalta? DE CE ortodocsii obliga preotii sa fie casatoriti, cand "a

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Codruta N
--- On Sun, 2/13/11, Gushterul LAIR wrote: From: Gushterul LAIR Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Sunday, February 13, 2011, 11:53 PM Unde scrie as

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Mon, February 14, 2011 1:09:51 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Perfect deacord, nu uram pe eretic, ci erezia lui! Dogma Infaibilitatii papale a fost proclamata de papa Grigorie VII Hildebrand, dogma intarita

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Codruta N
SUFLETULUI IN PRIMUL RAND, SI ATUNCI CE CONTEAZA CE RELIGIE ARE APROAPELE, NOI SA FIM SANATORI, SA NE 'IUBIM'! CE IUBIRE ESTE ASTA? IUBIREA FARA ADEVAR E IPOCRIZIE! --- On Sun, 2/13/11, Gushterul LAIR wrote: From: Gushterul LAIR Subject: Re: [prote

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
_ From: Uplink To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Mon, February 14, 2011 1:33:25 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Mie-mi place bucata asta: TREBUIE SA INVATAM SA NE DAM VIATA PENTRU ORICE OM INDIFERENT DE CREDINTA LUI, DAR NICIODATA SA NU NE VINDEM CR

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie dan G
Nu fi fraier! Acuzatia asta de ura este doar un tertip ca sa iti inchida gura si sa omoare critica. Nimeni nu uraste pe papistasii astia nenorociti, dar oamenii care incearca sa urmeze dreapta credinta, sunt de obicei surprinsi de ereziile si abuzurile catolicilor. Nu spune nimeni cacatolicii su

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie vulcan vali
Perfect deacord, nu uram pe eretic, ci erezia lui!   Dogma Infaibilitatii papale a fost proclamata de papa Grigorie VII Hildebrand, dogma intarita de toti papii pana in prezent! 1076 la sinodul de la Weurms papa se proclama singur episcop al bisericii universale, toti ceilati epiiscopi r

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Uplink
t; ATUNCI CE CONTEAZA CE RELIGIE ARE APROAPELE, NOI SA FIM SANATORI, SA NE > 'IUBIM'! CE IUBIRE ESTE ASTA? IUBIREA FARA ADEVAR E IPOCRIZIE! > --- On *Sun, 2/13/11, Gushterul LAIR * wrote: > > > From: Gushterul LAIR > > Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
vali To: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Mon, February 14, 2011 12:03:51 AM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? pentu detalii intrati pe site-ul http://apologeticum.wordpress.com/?s=papa http://apologeticum.wordpress.com/2010/02/19/aberatiile-papistasilor-din

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie vulcan vali
RI, SA NE 'IUBIM'! CE IUBIRE ESTE ASTA? IUBIREA FARA ADEVAR E IPOCRIZIE! --- On Sun, 2/13/11, Gushterul LAIR wrote: From: Gushterul LAIR Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Sunday, Febr

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Gushterul LAIR
o: protest-ro@yahoogroups.com Sent: Sun, February 13, 2011 10:48:30 PM Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? Multumesc pentru raspuns! Dar lucrurile nu stau tocmai asa, daca urmarim istoria iata ce spune. si nu are legatura cu asa zisa mare schizma! Nu de

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie vulcan vali
CINOS ESTE' --- On Sun, 2/13/11, Uplink wrote: From: Uplink Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Sunday, February 13, 2011, 10:42 PM   N-am mai postat de o sut

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie vulcan vali
otest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania? To: protest-ro@yahoogroups.com Date: Sunday, February 13, 2011, 10:42 PM   N-am mai postat de o suta de mii de ani pe lista asta si sper sa nu spun prostii (mai mari decat se spun de obicei pe aici), dar..

Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie Uplink
N-am mai postat de o suta de mii de ani pe lista asta si sper sa nu spun prostii (mai mari decat se spun de obicei pe aici), dar... citind despre schisma est-vest, parca am citit ca fiecare i-a excomunicat pe "ailalti". Catolicii i-au excomunicat pe ortodocsi in masa, iar ortodocsii au facut la fel

[protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-13 Fir de Conversatie vulcan vali
http://www.petitieonline.ro/petitie/papa_nu_are_ce_cauta_in_romania_-p66477055.html Papa Nu are ce cauta in Romania ! 29/01/2011 categorie: Religie, spiritualitate. De ce spunem NU venirii papei in Romania! Marturisirea este mantuitoare, ca fii ai Bisericii, clerici si laici putem sa marturisi

[protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

2011-02-12 Fir de Conversatie vulcan vali
http://www.petitieonline.ro/petitie/papa_nu_are_ce_cauta_in_romania_-p66477055.html Don't get soaked. Take a quick peek at the forecast with the Yahoo! Search weather shortcut. http://tools.search.yahoo.com/sh